حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت نوکیا T20 لو رفت، شروع قیمت از ۲۱۴ دلار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، نوکیا

ماه گذشته، تبلت نوکیا در EEC (کمسیون اقتصادی اوراسیا) مشاهده شد. این تبلت با شماره مدل هایی مانند TA-1397 و TA-1392 دیده شده بود. برخی منابع به لیست خرده فروشان امارات متحده عربی و انگلستان برخورد کرده اند که در آن نام یک تبلت دیده نشده از نوکیا وجود داشت. البته مشخص نیست که آیا شماره مدل های ذکر شده به تبلت T20 نوکیا تعلق دارند یا خیر. اکنون مشخصات تبلت نوکیا T20 به همراه قیمت نسخه های مختلف آن فاش شده است.

مشخصات تبلت نوکیا T20 فاش شد، صفحه نمایش بزرگ ۱۰.۳۶ اینچی

وبسایت NokiaMob.net با توجه به لیست فاش شده، برخی از مشخصات این تبلت را به اشتراک گذاشته است. نوکیا T20 دارای صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی خواهد بود. همچنین این دستگاه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. گزارش ها نشان می‌دهند که تبلت نوکیا T20 دو نسخه مختلف خواهد داشت. انتظار می‌رود که یکی از آن ها فقط از Wi-Fi، و دیگری از 4G پشتیبانی کند. احتمالا این تبلت با رنگ آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برند های مختلف در حال آماده شدن برای معرفی و عرضه تبلت های خود در سال جاری هستند. برای مثال ریلمی در ماه های آینده تبلت Realme Pad را روانه بازار می‌کند. انتظار می‌رود شرکت های دیگری مانند OPPO ، Vivo و iQOO نیز امسال تبلت های خود را وارد بازار کنند. اکنون به نظر می‌رسد که HMD Global نیز از قافله عقب نخواهد ماند و به زودی تبلت خود را با برند نوکیا رونمایی می‌کند.

مشخصات تبلت نوکیا T20

قیمت تبلت Nokia T20 چگونه خواهد بود؟

نسخه Wi-Fi با قیمت ۱۸۵ پوند (۲۵۷ دلار) با مالیات بر ارزش افزوده و ۱۵۴ پوند (۲۱۴ دلار) بدون مالیات بر ارزش افزوده در لیست فاش شده، ذکر شده است. در طرف دیگر، مدل 4G با قیمت ۱۶۸ پوند (۲۳۳دلار) با مالیات بر ارزش افزوده و ۱۸۵ پوند (۲۸۰ دلار) مشاهده شده است.

بر اساس گزارش GizmoChina، اچ ام دی گلوبال حوالی ماه اکتبر (اواخر مهر یا اوایل آبان) یک مراسم رونمایی برگزار می‌کند. انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی نوکیا G50 و یک گوشی جدید از سری X باشیم. همچنین ممکن است این شرکت از همین بستر برای رونمایی تبلت نوکیا T20 استفاده کند.

گوشی پرچمدار 5G نوکیا تا قبل از ۲۰ آبان ۱۴۰۰ معرفی می شود

نظر شما درباره این دستگاه با توجه به مشخصات فاش شده تبلت نوکیا T20 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی