حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ تبلت نوکیا T20 در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، نوکیا

نوکیا موبایل در حال عرضه جدیدترین آپدیت سیستم عامل اندروید برای گوشی های هوشمند سری X و G خود است. تاکنون نوکیا X20، X10، XR20 و G50 این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، اما آزمایش‌ها برای دستگاه‌های قدیمی‌تر مانند نوکیا 5.4، نوکیا 3.4، نوکیا 8.3 و سایرین در حال انجام است. خبر خوب این است که آپدیت اندروید ۱۲ تبلت نوکیا T20 هم در راه است و اگر این تبلت Nokia را دارید، شاید تا ماهی آتی این آپدیت را دریافت کنید.

آپدیت اندروید ۱۲ تبلت نوکیا T20

تا کنون نمی‌دانستم که آیا دستگاه‌های نوکیا مجهز به تراشه UNISOC به‌زودی به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد یا نه، چرا که آن‌ها جزو جدیدترین‌هایی بودند که معرفی شدند ولی همه با اندروید 11 به بازار آمدند.

طبق آخرین تست های ثبت شده در بنچمارک GeekBench می بینیم که Nokia Mobile روی آپدیت اندروید ۱۲ دستگاه‌های دارای تراشه Unisoc کار می‌کند. تبلت نوکیا T20 نیز اوایل هفته گذشته با اندروید 12 تست شده است.

این بدان معنا نیست که به‌روزرسانی به‌زودی برای تنها تبلت نوکیا موجود در بازار در دسترس خواهد بود، اما دیدن این که نوکیا روی آن کار می کند بسیار خوب است. همچنین یک بیلد جدید اندروید در برخی از بازارها برای T20 موجود است که می تواند نشان دهد به روز رسانی اصلی سیستم عامل در راه است.

نمرات تک هسته ای و چند هسته ای برای دستگاهی که وظایف روزانه را نسبتاً خوب انجام می دهد خوب به نظر می رسد. اندروید 12 باید آن را حتی پایدارتر کند و ظاهر رابط کاربری مدرن تری به آن بدهد.

نظر شما درباره عملکرد ارایه آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)