حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با خرید نوکیا XR20 به ازای هر دستگاه، ۵٠ درخت کاشته می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوکیا

نوکیا پس از آن که مجدداً به بازار گوشی‌های هوشمند بازگشت، توانست کابران زیادی را به واسطه سابقه درخشان خود جذب کند. گوشی Nokia XR20، یکی از جدیدترین گوشی‌های نوکیا و اولین گوشی هوشمند مقاوم این شرکت است. ظاهراً خرید نوکیا XR20، خیلی به زمین کمک می‌کند!

خرید نوکیا XR20 سبب کاشته شدن ۵٠ اصله درخت می‌شود!

نوکیا قبلاً از اولین گوشی هوشمند مقاوم خود را با نام Nokia XR20 رونمایی کرد.

 

نوکیا XR20 در کنار نوکیا C30 و نسخه جدید Nokia 6310 معرفی شدند!

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، چندی پیش نوکیا گوشی Nokia XR20 را معرفی کرد. این گوشی مقاوم، از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. اکنون این کمپانی یک رویکرد مبتکرانه را برای جذب مشتریان در نظر گرفته است. این حرکت سازگار با محیط زیست که از سوی HMD Global انجام می‌گیرد، خیلی جدید نیست. زیرا شاهد وجود طرح‌های مشابه برندهای دیگر حتی در ایران بوده‌ایم! حتی نوکیا نیز گوشی‌های سازگار با محیط زیست زیادی دارد.

به عنوان مثال، نوکیا X10 با بسته بندی ١٠٠ درصد قابل بازیافت و همچنین ٣ سال پشتیبانی به صورت آپدیت‌های اساسی اندروید و به روزرسانی‌های امنیتی عرضه شده بود. حال فنلاندی‌ها یک طرح دیگر را ابداع کرده‌اند که نام آن، “بیایید با هم بکاریم” است. این کمپانی اخیراً طی بیانیه رسمی خود اعلام کرده است که با مشارکت در این طرح، نوکیا می‌تواند تعداد معینی درخت را در ماداگاسکار یا موزامبیک بکارد. اما این تنها خرید نوکیا XR20 نیست که به محیط زیست کمک می‌کند. زیرا با خریداری گوشی‌های سری G و X و حتی تبلت نوکیا T20، در این طرح شرکت داده خواهید شد.

اگر علاقه مند به کاشته شدن درختان بیشتر هستید، تنها کافیست تا شماره IMEI گوشی خود را به مراجع مربوطه ارسال کنید تر درختان تعیین شده کاشته بشوند. بر اساس اعلام رسمی نوکیا، با خرید Nokia G50 ١٠ اصله درخت، نوکیا X20 نوکیا X20 و تبلت نوکیا T20 ٢٠ اصله درخت و در نهایت، با خریداری نوکیا XR20 حدود ۵٠ اصله درخت کاشته می‌شود. این ابتکار جذاب، برای مشتریان اروپایی در نظر گرفته شده است و تا زمانی که تعداد درختان کاشته شده به ٣۵ هزار اصله برسد، ادامه دار خواهد بود.

نظر شما در مورد این طرح جذاب نوکیا چیست؟ شما به این ابتکار از ١٠ نمره، چه نمره‌ای می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️