حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا دومین تبلت اندرویدی خود را در ۱۴ مهر ۱۴۰۰ معرفی می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، نوکیا

طبق پوستری که کمپانی نوکیا به‌تازگی به‌اشتراک گذاشته است، این شرکت قرار است دومین تبلت اندرویدی خود را در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ (6 اکتبر) معرفی کند. در تیزر منتشر شده نوکیا، نشان داده می‌شود که در این تبلت جدید، از نوکیا 3310 متعلق به سال 2017 الهام گرفته شده است.

دومین تبلت اندرویدی نوکیا

به‌نظر می‌رسد این تبلت لبه‌های گردی دارد، دقیقا مشابه به گوشی‌های هوشمند اخیر نوکیا. جدا از این، این تیزر اطلاعات زیادی در مورد آنچه نوکیا در آستین خود دارد فاش نمی‌کند. این تصویر فقط گوشه‌ای از دستگاه را نشان می‌دهد که در کنار نوکیا 3310 به‌صورت کامل مشاهده می‌شود.

با این اوصاف، این احتمال وجود دارد که تیزر به همان تبلتی اشاره می‌کند که در اوایل سال جاری میلادی با نام نوکیا T20 منتشر شد و گفته می‌شود که نمایشگر 10.36 اینچی داشته و در دو پیکربندی WiFi و 4G LTE در دسترس خواهد بود. همچنین این تبلت دارای 4 گیگابایت حافظه رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

تیزر دومین تبلت اندرویدی نوکیا

تیزر دومین تبلت اندرویدی نوکیا

این اولین تبلتی است که توسط HMD Global از زمان کسب حق انحصاری برند نوکیا برای تلفن‌های همراه در مشارکت مشترک با Foxconn عرضه خواهد شد. اولین تبلت تحت این نام Nokia N1 بود که در سال 2015 با پردازنده Intel Atom عرضه شد.

تمرکز مجدد نوکیا بر روی تبلت‌ها درحالی است که بازار فروش این دسته از دستگاه‌ها، علائم بهبود را پس از چند سال افت نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال، Strategy Analytics اخیراً افزایش تقاضا برای تبلت‌ها را در اواسط سال 2021 به‌دلیل پذیرش روزافزون محیط‌های کاری ترکیبی و کلاس‌های دیجیتالی اعلام کرد.

با این حال، با توجه به اطلاعات محدود در مورد مشخصات واقعی تبلت آینده نوکیا، باید دید که چگونه این تبلت در برابر بهترین تبلت‌های ارزان قیمت اندرویدی قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما پیرامون معرفی یک تبلت اندرویدی جدید دیگر از سوی نوکیا و تحت برند HMD Global چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نوکیا مرده 😢

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی