حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت نوکیا T20 را در تصاویر فاش شده آن پیش از عرضه رسمی ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، نوکیا

حدود دو ماه پیش بود که از اولین سرنخ‌های تبلت آینده نوکیا شامل مشخصات و قیمت احتمالی آن برای شما گفتیم. از آن زمان صحبت خاصی در مورد این تبلت به‌میان نیامد، تا پنج روز پیش که نوکیا سرانجام رسما اعلام کرد که دومین تبلت خود را در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ (6 اکتبر) رونمایی می‌کند. حال، امروز یک وب‌سایت خبری ویتنامی تصاویر تبلت نوکیا T20 را برای مدت کوتاهی منتشر کرد که پس از آن نیز حذف شد. فردی که این تصاویر را در سایت ویتنامی مشاهده کرده، آنها را در اختیار نشریه SuomiMobiil قرار داده است. این تصویر، به‌خوبی نمای جلو و عقب تبلت T20 را نشان می‌دهد.

تصاویر فاش شده از تبلت نوکیا T20

تصویر زیر نشان می‌دهد که نوکیا T20 دارای دکمه پاور و محل بلندگو در لبه بالایی است. همچنین در قاب پشتی نیز، یک دوربین تکی به‌همراه فلاش LED در زیر آن قرار دارد. به‌نظر می‌رسد گوشه پایینی دستگاه دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا بوده و در بخش جلویی آن نیز، یک دوربین سلفی در بالای نمایشگر پیداست.

گزارشات پیرامون تبلت نوکیا T20 ادعا کرده‌اند که این تبلت دارای صفحه‌نمایش 10.36 اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود که بر روی آن نیز سیستم‌عامل Android 11 اجرا شود. این دستگاه به‌احتمال زیاد از هر یک از پردازنده‌های Unisoc شامل T610 ،T618 یا T700 قدرت خود را تامین می‌کند.

تبلت نوکیا T20

تبلت نوکیا T20

تبلت نوکیا T20 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در مورد اندازه باتری T20 اطلاعاتی در دست نیست. همچنین گواهینامه CQC آن نشان می‌دهد که ممکن است این تبلت تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود این تبلت در نسخه‌های Wi-Fi و نسخه Wi-Fi+4G وارد بازار شود. قیمت مدل اول آن ممکن است حدود 185 یا 217 پوند باشد و قیمت نسخه دوم نیز، 202 پوند یا 327 پوند برآورد می‌شود.

نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات احتمالی دومین تبلت نوکیا چیست؟ در صورت ارائه با قیمت احتمالی اشاره شده، آیا قصد خرید آن را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، این همه تراشه از کوالکوم الخصوص مدیاتک اونوقت چرا رفته سراغ چیپهای unisoc, مشخصات دیگشم که معلوم نیست چجوریه، فقط گفته شده یه دوربین که اونم نوفته چندمگا پیکسله که مشخضأ زیر 10 مگا پیکسله، و اندازه صفحه نمایشش گفته شده، هیچی یه تبلت خیلی خیلی معمولیه که فقط برای کارهای روزمره متل فیلموعکس و فضای مجازی، مثلا بازیهای سنگین و نیمه سنگین نمیشه انحام داد الخصوص بعد حدودا یک سال استفاده که بدترم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی