حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی پرچمدار 5G نوکیا تا قبل از ۲۰ آبان ۱۴۰۰ معرفی می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

باور کنید یا نه اما این عبارت صحیح است، تا کنون “نوکیا گوشی پرچمدار 5G نداشته است!”. خب البته که HMD تمرکزی روی گوشی های پرچمدار ندارد و از عملکردش کاملا پیداست. آخرین پرچمدار این شرکت در سال ۲۰۱۹ ارایه شد که نوکیا ۹ پیورویوو بود و با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ از سال ۲۰۱۷ (که در قلب پرچمداران ۲۰۱۸ بود) کار می کرد. امروز و در ادامه شایعات پرتعداد و ناکام درباره پرچمدار آتی این شرکت می شنویم که گوشی پرچمدار 5G نوکیا تا قبل از ۲۰ آبان ۱۴۰۰ معرفی می شود.

گوشی پرچمدار 5G نوکیا

شرکت HMD Global شرکتی که اکنون تلفن های هوشمند خود را با نام تجاری نوکیا تولید می کند. این شرکت در آستانه تولید گوشی هوشمند پرچمدار 5G خود است. در حقیقت اولین پرچمدار 5G نوکیا که به تازگی معرفی خواهد شد. این دستگاه باید تا قبل از ۲۰ آبان ۱۴۰۰ رسما رونمایی شود.

این را ژانگ یوچنگ، ​​مدیر محصولات HMD Global در بخش تلفن های همراه نوکیا در منطقه چین، هنگام گفتگو با کاربران در Weibo فاش کرد. این بدان معنی است که یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید از این برند باید در ماه های آینده در دسترس باشد.

نوکیا

نوکیا

نوکیا تلفن های هوشمند 5G زیادی را به بازار عرضه نکرده است. در حقیقت، اولین گوشی 5G از این برند را می توان نوکیا 8.3 5G دانست که حتی در چین عرضه نشده است. می دانیم که این برند برای مدتی روی تلفن هوشمند پرچمدار جدیدی کار کرده است اما خب از سال گذشته هیچ خبر مهمی از این شرکت منتشر نشده است

چند سالی می شود که HMD Global قصد دارد تلفن هوشمند نوکیا ۹.۳ پیورویوو را روانه بازار کند. با توجه به اینکه این معرفی چندین بار عقب افتاده، این دستگاه هنوز رونمایی نشده است.

نام گذاری موبایل های نوکیا به دلیل سردرگم کننده بودن تغییر خواهد کرد

در مورد پرچمدار آینده، انتظار می رود شرکت فنلاندی امسال تغییرات خاصی در روش نامگذاری ایجاد کند. گفته شده است که سبک نامگذاری تغییر خواهد کرد اما سیستم جدید نامگذاری هنوز مشخص نیست. برای دانستن اینکه شرکت چه برنامه ای را برنامه ریزی کرده است، باید منتظر اطلاعیه رسمی این شرکت باشیم.

نظر شما چیست؟ به پرچمدار جدید نوکیا امیدوارید؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)