حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی ۶ اپل از نمایشگر ۸.۳ اینچی با حاشیه های باریک بهره خواهد برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

راس یانگ تحلیلگر معروف امروز در جدیدترین اظهارنظرش مدعی شده است که نسل آینده آیپد مینی ۶ اپل به نمایشگر ۸.۳ اینچی با حاشیه های تصویر فوق العاده باریک مجهز خواهد بود. این درحالی است که تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو در گذشته برخی مشخصات آیپد مینی آینده را فاش کرده بود. طبق گفته اخیر او انتظار داشت که iPad Mini آینده با صفحه نمایشی بین ۸.۵ تا ۹ اینچ ارائه شود.

آیپد مینی ۶ اپل با صفحه نمایش ۸.۳ اینچی به بازار می آید

شایعات بسیار زیادی از نسل بعدی کوچک ترین تبلت اپل که این شرکت آن را آیپد مینی می خواند، منتشر شده و با نزدیک شدن به زمان معرفی آن هر روز نیز بر تعداد گمانه زنی ها و شایعات افزوده می شود. آیپد مینی ۶ احتمالا پاییز ۱۴۰۰ ارایه می شود. این برای طرفدارن آیپد کوچک اپل می تواند خبر بسیار خوبی باشد.

چند روز پیش منبع خبری DigiTimes مدعی شد که نسل بعدی آیپد مینی اپل از صفحه نمایش Mini-LED بهره خواهند برد. اما بلافاصله در روز بعد این خبر از سوی مدیر بخش تامین قطعات محصولات اپل تکذیب شد. بنابراین آیپد مینی ۶ اپل از صفحه نمایش Mini-LED بی نصیب خواهد بود.

نمایشگر Mini-LED چیست و چه تفاوتی با OLED دارد؟

 

شایعات حاکی از آن است که اپل با تغییرات اندکی می خواهد iPad mini را به روز کند. این تغییرات شامل حاشیه های نازک تر و حذف دکمه Home می شود. پیش از این شایعه شده بود که iPad Mini 6 به روز شده احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ عرضه می شود اما اما طبق یک گزارش جدید می شنویم که ممکن است به زودی و در پاییز امسال به بازار عرضه شود.

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که iPad mini دارای طراحی مشابه مدل فعلی است و فقط ۳ میلی متر اختلاف بین این دو است. تصور می شود پورت Lightning به USB-C تغییر یافته است. همچنین گفته می شود بلندگوها بهبود می یابند و Touch ID مانند آید ایر نسل چهارم، درون دکمه قفل و روی لبه دستگاه قرار خواهد گرفت.

آیپد مینی 6

آیپد مینی 6

به نقل از gizmochina، این تبلت به تراشه A15 بایونیک اپل مجهز خواهد شد. این همان تراشه ای است که انتظار می‌رود  توان پردازشی آیفون ۱۳ را نیز تأمین کند. البته ممکن است این شرکت نسخه A15X را برای مدل های جدید iPad امسال خود، توسعه دهد.

اپل آخرین بار آیپد مینی را در سال ۲۰۱۹ با تراشه A12 بایونیک و پشتیبانی از Apple Pencil بروز کرده بود. اما در جدیدترین ادعای راس یانگ تحلیلگر معروف آیپد مینی ۶ امسال از فناوری صفحه نمایش Mini-LED موجود در iPad Pro 12.9 اینچی برخوردار نیست.

منتظر معرفی آیپد مینی 6 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی