حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل شارژ آیپد مینی ۶ بعد از آپدیت iPadOS 15.5 گزارش شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، تبلت، مشکلات

در آپدیت‌های نرم‌افزاری محصولات اپل، معمولا بسیار کم پیش می‌آید که دستگاه‌های این شرکت با مشکلاتی روبرو شوند. اما گویا این موضوع چندان دور از انتظار نبوده و بر اساس اخبار دریافتی شاهد بروز مشکل شارژ آیپد مینی ۶ بعد از آپدیت iPad OS 15.5 هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشکل شارژ آیپد مینی ۶ به چه دلایلی رخ داده است؟!

در خط تولید اپل، آیپد محصولی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بنابراین، بسیاری از مردم نگران اخبار مربوط به محصولات آیپد و مشکلات ناشی از آن‌ها هستند. اخیرا آیپد مینی ۶ که نزدیک به یک سال از عرضه آن می‌گذرد، دوباره دچار مشکل شده است. پس از آپدیت اخیر، آیپد مینی ۶ حالا نمی‌تواند شارژ شود و کاربران از این وضعیت راضی نیستند. برخی از کاربران مجبور شدند این مشکل را به انجمن پشتیبانی اپل و جوامع دیگر گزارش دهند. آن‌ها ادعا می‌کنند که iPad mini 6 آن‌ها پس از آپدیت به iPadOS 15.5 نمی‌تواند شارژ شود.

مشکل شارژ آیپد مینی ۶

این مشکل حتی پس از تعویض شارژر و کابل شارژ پابرجاست و دستگاه همچنان شارژ نمی‌شود. برای کاربرانی که مشکلات شارژ مشابهی را گزارش می‌کنند، پیشنهاد اپل این است که دستگاه را ریستارت کنند. با این حال، این اقدام به طور کامل مشکل را حل نمی‌کند. گزارش‌های دیگری نیز ادعا می‌کنند که حتی پس از راه‌اندازی مجدد آیپد مینی ۶، مشکل همچنان دوباره ظاهر می‌شود. این روش بدون شک یک راه حل موقت است.

بیانیه رسمی اپل درباره این مشکل

در حال حاضر یک پاسخ رسمی از طرف اپل در رابطه با این موضوع وجود دارد. این شرکت ادعا می‌کند که علت اصلی این مشکل، آخرین نسخه سیستم آیپد است. به گفته اپل، مشکلی در خود سخت افزار دستگاه وجود ندارد. این شرکت همچنین فاش کرده است که حتی تعویض باتری نیز نمی‌تواند مشکل را به طور کامل حل کند. تکنسین‌های مربوطه نیز در حال آزمایش iPadOS 15.6 بوده‌اند و نسخه به‌روز رسانی بعدی مشکل عدم توانایی شارژ دستگاه را به طور کامل حل می‌کند. در مورد این iPad mini 6، قبلا بازخوردهای بسیاری از کاربران وجود داشته است.

به گفته خبرگزاری GizChina، این دستگاه در گذشته دارای چندین مشکل از جمله مشکل jelly-screen بوده است که اپل از آن زمان تاکنون آن را حل کرده است. در مورد مشکل فعلی، اپل به کاربران اطمینان می‌دهد که به‌روز رسانی بعدی مشکل این دستگاه را حل خواهد کرد. با این حال، اپل باید با به‌روز رسانی بسیار سریع عمل کند زیرا بسیاری از کاربران در حال حاضر نمی‌توانند دستگاه های خود را شارژ کنند.

اگر به‌روزرسانی جدید این دستگاه را دریافت نکرده‌اید، لطفا بخش آپدیت خودکار سیستم را خاموش کنید تا از آپدیت شدن آیپد شما به صورت خودکار جلوگیری شود. نظر شما کاربران ترنجی در مورد مشکل شارژ آیپد مینی ۶ بعد از نصب آپدیت iPadOS 15.5 چیست؟ به نظر شما راه حل اپل می‌تواند پاسخگوی حل این مشکل باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان