حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکایت از اپل برای مشکل نمایشگر آیپد مینی ۶

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، مشکلات

مشکل اعوجاج تصویر در نمایشگر آیپد مینی ۶ را به یاد دارید؟ مشکلی که به آن “افکت ژله ای” هم گفته می شد. به تازگی شاهد شکایت از اپل برای مشکل نمایشگر آیپد مینی ۶ هستیم. جایی که یک کاربر امریکایی از ادامه فروش iPad Mini 6 با وجود چنین مشکلی به سطح آمده است!

مشکل نمایشگر آیپد مینی ۶ منجر به شکایت کاربران شد

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، کریستوفر برایان، ساکن کلرادو ایالات متحده آمریکا، روز چهارشنبه به وقت محلی یک شکایت دسته جمعی (Class-Action Lawsuit) علیه اپل تنظیم کرد و اپل را به شیوه های بازاریابی متقلبانه متهم کرد.

این شکایت ادعا می کند که اپل از نقص صفحه نمایش iPad mini 6 آگاه است اما همچنان به فروش محصول ادامه می دهد. شایان ذکر است، طبق گزارش های قبلی در شهریور ماه سال گذشته، سخنگوی اپل در پاسخ به این مشکل گفت:

«این یک پدیده طبیعی برای صفحه نمایش های LCD است».

شما می توانید این مشکل را ویدیو زیر ببینید:

مدت کوتاهی پس از عرضه آیپد مینی 6 برخی از کاربران متوجه شدند که وقتی دستگاه را در حالت عمودی اسکرول می‌ کنند، متون به‌طور یکنواخت حرکت نمی‌کند. یعنی سرعت اسکرول متن در سمت چپ به میزان قابل توجهی از متن سمت راست عقب است.

در این گزارش آمده است که این شکایت به دنبال غرامت برای تمام مشتریان آمریکایی است که نسل ششم آیپد مینی را خریداری کرده‌اند. با این حال، میزان غرامت مشخص نیست.

به صورت کلی باید گفت که “صفحه نمایش ژله ای” به رفرش ریت ناهماهنگ سمت چپ و راست صفحه در زیر حالت اسکرول اشاره دارد. این به این معنی است که هنگامی که هنگام اسکرول روی نمایشگر بین سمت چپ و راست نمایشگر اعوجاج وجود دارد.

علیرغم ادعای اپل، بسیاری از کاربران بر این باورند که این یک مشکل پنل LCD نیست و آنها معتقدند که این مشکل از خود اپل آیپد مینی 6 است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کدام طرف حق دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)