حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی ۶ اپل احتمالا پاییز ۱۴۰۰ ارایه شود، iMac M1 بزرگتر هم در راه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

آیپدهای مختلف اپل به روزرسانی های خوبی دریافت کرده اند اما iPad Mini همچنان بی فروغ است. امروز در گزارشی ۲ خبر کوتاه درباره محصولات اپلی دارد. اول این که آیپد مینی ۶ احتمالا پاییز ۱۴۰۰ ارایه شود. این برای طرفدارن آیپد کوچک اپل می تواند خبر خیلی خوبی باشد. اما اگر بزرگ پسند هستید (!) خب باید بگویم که iMac M1 بزرگتر هم در راه است.

آیپد مینی ۶

بر اساس گزارشی، آیپد مینی به روزشده شده با طراحی جدید احتمالا پاییز امسال وارد بازار می شود. در همین حال، iMac مدل ۲۴ اینچی جدید که مجهز به تراشه اختصاصی اپل باشد هم احتمالا به آن ملحق شود.

شایعات حاکی از آن است که اپل با تغییرات اندکی می خواهد iPad mini را به روز کند. این تغییرات شامل حاشیه های نازک تر و حذف دکمه Home می شود. پیش از این شایعه شده بود که iPad Mini 6 به روز شده احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ عرضه می شود اما اما طبق یک گزارش جدید می شنویم که ممکن است به زودی و در پاییز امسال به بازار عرضه شود.

مارک گورمن در خبرنامه هفتگی “Power On” خود که برای بلومبرگ تولید می شود، ادعا می کند که آیپد مینی “باید برای خرید در پاییز در دسترس باشد”. این دستگاه با آنچه که “بزرگترین طراحی مجدد در طول تاریخ ۹ ساله” توصیف می شود، ارایه خواهد شد. منابع گورمن ادعا می کنند که این دستگاه مشابه تغییرات انجام شده در iPad Air 2020 را دارا خواهد بود.

آیپد ایر ۲۰۲۰ (نسل چهار) با قیمت ۵۹۹ دلار رسما معرفی شد

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که iPad mini دارای طراحی مشابه مدل فعلی است و فقط ۳ میلی متر اختلاف بین این دو است. تصور می شود پورت Lightning به USB-C تغییر یافته است. همچنین گفته می شود بلندگوها بهبود می یابند و Touch ID مانند آید ایر نسل چهارم، درون دکمه قفل و روی لبه دستگاه قرار خواهد گرفت.

آی مک ۲۴ اینچی با اپل سیلیکون

اپل iMac جدید

اپل iMac جدید – مدل ۲۱ اینچی

گورمن ادامه داد:

البته iPad mini تنها محصولی نیست که ذهن اپل را به خود مشغول است. در کنار آن احتمالا iMac مدل 24 اینچی جدید که از Apple Silicon استفاده خواهد کرد هم در دست آماده سازی است.

مدل جدید نسخه بزرگتری از مدل ۲۱ اینچی فعلی خواهد بود که ظاهرا قرار است جایگزین iMac فعلی ۲۷ اینچی شود. گفته می شود که ممکن است این دستگاه از تراشه M1X یا M2 استفاده کند. به هر حال کاربران از یک آی مک بزرگ انتظار خروجی بهتری دارند.

شما منتظر کدام دستگاه هستید؟ iPad Mini 6 یا iMac 24 ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)