حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی S22 سامسونگ به شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

آخرین اخباری که درباره گلکسی S22 سامسونگ منتشر شده است نشان می‌دهد که اکنون این گوشی هوشمند تاییدیه TÜV را دریافت کرده است. گواهی مذکور نشان می‌دهد که این سری از پرچمداران سامسونگ با فناوری شارژ سریع ۶۵ وات به بازار خواهند آمد. قطعا شارژ سریع گلکسی S22 به طور قابل توجهی تجربه کاربری پرچمداران سامسونگ را بهبود می‌بخشد.

سری گلکسی S22 به شارژ سریع ۶۵ وات و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

بر اساس اخبار قبلی، کوالکام تراشه اسنپدراگون ۸۹۵ را در حدود دسامبر سال جاری (اواخر آذر تا اوایل دی) رسماً معرفی خواهد کرد. این چیپست بر اساس اسنپدراگون 888 بروزرسانی می‌شود و احتمالا دوباره برترین تراشه دنیای گوشی های هوشمند اندرویدی خواهد بود. پرچمداران سری Galaxy Galaxy S سامسونگ هر ساله معمولاً یکی از اولین تلفن های هوشمند با تراشه پرچمدار جدید اسنپدراگون هستند. امسال نیز هیچ استثنایی وجود نخواهد داشت. و سری Samsung Galaxy S22 همچنان یکی از اولین تلفن های هوشمندی است که از اسنپدراگون ۸۹۵ استفاده می‌کند.

با این حال، ممکن است که فست شارژ ۶۵ وات مربوط به تمام مدل ها نباشد. همچنین، سامسونگ احتمالاً آداپتور شارژ سریع را همراه با گوشی ارائه نخواهد کرد و کاربرانی که می‌خواهند فست شارژ ۶۵ واتی سامسونگ را بر روی گوشی خود تجربه کنند، باید کلگی شارژر را به صورت جداگانه تهیه و از آن استفاده نمایند. اپل نیز مانند سامسونگ و بسیاری شرکت های دیگر به دنبال افزایش توان فست شارژ گوشی های خود است؛ و سری آیفون ۱۳ از شارژ سریع ۲۵ واتی بهره خواهند برد.

شارژ گلکسی S22

تأییدیه TÜV گلکسی S22 سامسونگ

علاوه بر پیشرفت در عملکرد پردازشی و شارژ سریع، سری Galaxy S22 سامسونگ عملکرد تصویربرداری بهتری نیز خواهند داشت. گلکسی S22 و S22+ از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و فناوری ترکیب چهار تایی پیکسل ها استفاده می‌کنند.

مطابق با گزارش GizChina، سامسونگ گلکسیS22 Ultra از طراحی Micro-head مشابه با vivo برای دوربین اصلی برخوردار خواهد بود. این فناوری می‌تواند به طور محسوسی عملکرد لرزشگیر را در حین تصویربرداری و فیلمبرداری بهبود بخشد. همچنین سامسونگ با سازنده قدیمی‌ محصولات عکسبرداری ژاپنی یعنی Olympus شروع به همکاری کرده است. انتظار می‌رود که با وجود کمپانی Olympus در کنار سامسونگ، گلکسی S22 Ultra یکی از بهترین عملکرد ها در زمینه عکسبرداری را داشته باشد.

اخبار ضد و نقیضی درباره دوربین این گوشی هوشمند وجود دارد

آخرین گمانه زنی ها نشان می‌دهد که سری Galaxy S22 سامسونگ با یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی ارائه می‌شود. این دوربین تأییدیه Olympus را خواهد داشت و چهار سنسور دیگر نیز اطراف آن وجود دارند. این بدان معناست که سری Galaxy S22 سامسونگ از ترکیب پنج تایی دوربین استفاده خواهد کرد. با این حال، گزارش دیگری وجود دارد که ادعا می‌کند این سری از پرچمداران سامسونگ با سنسور ایزوسل ۱۰۸ مگاپیکسلی HM3 عرضه می‌شوند. متاسفانه اکنون راهی برای آنکه بفهمیم مشخصات واقعی دوربین پرچمدار جدید سامسونگ چیست، وجود ندارد.

جنس بدنه خانواده گلکسی S22 سامسونگ پلاستیکی‌تر از همیشه خواهد بود!

علاوه بر دوربین و شارژ گلکسی S22، تراشه این محصول نیز بحث بر انگیز است. طبق معمول، نسخه های ایالات متحده و چین به اسنپدراگون ۸۹۵ مجهز می‌شوند. با این حال، به نظر میرسد که برای اولین بار پس از مدت ها نسخه های اروپایی و کره ای با اگزینوس ۲۲۰۰ عملکرد بهتری دارند. زیرا این تراشه، از پردازنده گرافیکی RDNA2 AMD استفاده می‌کند.

نظر شما درباره گوشی های سری کلگسی S22 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

شاید s22 ultra شارژر 65 وات داشته باشه
سری پایه عمرن
با اینکه بدون شارژر داخل کارتون خواهد بود احتمالا جداگانه باید تهیه بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی