حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنوعی از رنگ های سری S22 سامسونگ را در ترنجی ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ کاملاً آماده است تا سری گلکسی S22 را در رویداد Galaxy Unpacked 2022 در 20 بهمن ماه 1400 عرضه کند. مانند هر گوشی هوشمند دیگر سامسونگ، ما تقریباً همه چیز را در مورد این تلفن ها قبل از معرفی رسمی آنها می دانیم. اما شما منتظر باشید که روز معرفی ردیف اول طوری شگفت زده شوند که انگار همه چیز را تازه فهمیده‌اند! بگذارید حقیقت را بگویم‌!؛ در حقیقت اگر خود سامسونگ هم کمر به افشای مشخصات سری گلکسی S22 می‌بست، این‌گونه عالی عمل نمیکرد که افشاگر ها عمل کرده‌اند! از دست این افشاگر ها. بگذریم، ما در حال حاضر، حتی می توانیم آنها را در تمام رنگ های موجود ببینیم. پس بیایید نگاهی به رنگ های سری S22 بیاندازیم.

 

 

افشاگر محبوب، ایوان بلاس، تصاویر کل خانواده گلکسی اس 22 را در تمام گزینه های رنگ موجود در توییتر به اشتراک گذاشته است. طبق توییت‌ های او، این دستگاه‌ ها هر کدام در چهار رنگ وارد بازار خواهند شد.

رنگ های گلکسی اس 22:

رنگ های سری S22

نسخه پایه گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس در چهار رنگ مشابه در دسترس خواهند بود. مشتریان می توانند آنها را در رنگ های مشکی، صورتی، سبز یا سفید خریداری کنند.

رنگ های گلکسی اس 22 پلاس:

رنگ های سری S22

از سوی دیگر، گلکسی اس 22 اولترا نیز در رنگ های مشکی، سبز و سفید عرضه خواهد شد. با این حال، به جای صورتی، این گوشی در رنگ برنز نیز به فروش می رسد.

رنگ های گلکسی اس 22 اولترا:

رنگ های سری S22

مثل همیشه، هر رنگی در همه مناطق در دسترس نخواهد بود. برخی از بازارها ممکن است همه آنها را دریافت کنند، در حالی که برخی دیگر می توانند به رنگ های انتخابی محدود شوند.

اما بیایید به نمای جلویی این دستگاه ها نیز نیم‌نگاهی بیاندازیم. در نگاه اول تفاوت حاشیه های نمایشگر این نسل از خانواده S نسبت به نسل قبل، چشم های مرا دزدید. این همان نسل جدید پکیجینگ و COP جدید سامسونگ است که بعد از چندین سال حاشيه های تقریباً متقارن را برای اندرویدی ها به ارمغان می‌آورد که پیش‌تر راجع به آن در محیط کاربری ترنجی، با شما کاربران عزیز صحبت کرده بودیم. اما نکته دیگری که قابل مشاهده است تفاوت گوشی های اس 22 و اس 22 پلاس با نسخه اولترا است. بله اگر دقت کنید نسخه اولترا برخلافِ رسم سری S در داشتن گوشه های گرد، کاملاً با سری نوت سامسونگ ادغام شده است و گوشه های تیز سری نوت را اینجا می‌توان به راحتی در اس 22 اولترا نیز دید. حضور قلم مخصوص سامسونگ هم که دیگر نیازی به ذکر ندارد؛ این هم یکی دیگر از برکات ادغام سری گلکسی اس و سری نوت سامسونگ است!

به گفته منبع، طبق شایعات اخیر، سامسونگ ممکن است نسخه سفارشی سازی شده BESPOKE را نیز معرفی کند. گفته می شود که این شرکت هنوز در این مورد به صورت دقیق تصمیم گیری نکرده است.

نظر شما در مورد رنگ های سری گلکسی S22 سامسونگ چیست؟ آیا آنها را بهتر از نسل گذشته می دانید؟ در بخش نظرات به ما نیز اطلاع دهید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farid_73

فوق العاده هستند

Soleimany

سامسونگ مراسم رونمایی دیگه برای چی میخواد بزاره. این از عکس هاش با کیفیت بالا،مشخصات هم بیشترشو می‌دونیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری