حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ احتمالاً ١٩ بهمن ١۴٠٠ برگزار می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ، یکی از کمپانی‌هایی است که هنوز نسل جدید پرچمداران خود را معرفی نکرده است. بسیاری از طرفداران و کاربران این کمپانی، منتظر ارائه سری Galaxy S22 هستند. گزارشات اخیر، حاکی از برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ طی یک ماه آینده هستند. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید!

تاریخ احتمالی برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ

چند روز پیش بود که نگاهی به ماکت گوشی‌های سری Galaxy S22 داشتیم.

 

تصاویر جدید ماکت خانواده Galaxy S22 سامسونگ منتشر شد

 

به نقل از XDA Developers، سامسونگ در حال آماده سازی محصولات خود برای عرضه شدن در آینده‌ای نزدیک است. ما طی ماه‌های گذشته، دیدیم که چه اطلاعات مهم و کلیدی از اعضای سری Galaxy S22 فاش شد و تمام این‌ها، سبب شدند تا ما با هیجان بیشتری به انتظار خانواده گلکسی S22 بنشینیم! رندرها و اطلاعات موثّق فاش شده، نشان دهنده این هستند که ما پیش از رونمایی این خانواده، تصور درستی از رویکرد سامسونگ در هر یک از آن‌ها داریم. اما اکنون، تاریخ احتمالی برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ مشخص شده است!

گزارشی که در آن از این موضوع صحبت به میان آمده است، به ما اطلاعاتی از تاریخ دقیق رونمایی سری Galaxy S22 می‌دهد. بر اساس آن، گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ تا یک ماه دیگر پا به عرصه وجود خواهند گذاشت. اما منبع اصلی این خبر، یک نشریه کره‌ای با نام Digital Daily است که در آن ادعا می‌شود این اظهارات توسط یکی از مقامات Samsung Electronica مطرح شده است.

به طور دقیق، این مقام سامسونگ گفته است که رویداد بعدی Unpacked 2022 سامسونگ برای سال نوی میلادی، در تاریخ ٨ فوریه ٢٠٢٢ (١۹ بهمن ١۴٠٠) برگزار خواهد شد. اصلی‌ترین موضوع برگزاری این رویداد Unpacked، پرده برداری از سری Galaxy S22 سامسونگ خواهد بود. این مقام بلند پایه سامسونگ، تصریح کرد که این تاریخ برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 به صورت داخلی در سامسونگ مورد تأیید قرار گرفته است. به همین ترتیب، کره‌ای‌ها در حال برنامه ریزی و گفتگو هستند که در چه زمانی دعوتنامه‌های مربوط به اطلاع رسانی این رویداد را برای خبرنگاران و رسانه‌های حوزه فناوری ارسال کنند.

علاوه بر این، اطلاعات دیگری وجود دارند که با استناد به آ‌ن‌ها، فاز پیش فروش سری Galaxy S22 از ٢٠ بهمن آغاز شده و فروش و عرضه‌ی عمومی این محصولات، از روز ۵ اسفند ١۴٠٠ آغاز می‌گردد. نکته مهم، این است که تیم روابط عمومی سامسونگ الکترونیکز، از پاسخ دهی به این اطلاعات امتناع کرده است.

درست به مانند سال گذشته، خانواده پرچمداران سری Galaxy S سامسونگ از سه عضو مختلف تشکیل خواهد شد. امسال این سه گانه پرچمداران سامسونگ، با نام‌های گلکسی اس ٢٢، گلکسی اس ٢٢ پلاس و گلکسی اس ٢٢ اولترا روانه بازار خواهند شد. شایعه شده است که هر سه مدل به تراشه Exynos 2200 تجهیز می‌شوند؛ البته برخی از نسخه‌ها، از جمله دستگاه‌های مربوط به بازار چین، آمریکا و حتی هند، با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 معرفی خواهند شد.

تا جایی که می‌دانیم، دو گوشی Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus، زبان طراحی نسل قبل را حفظ خواهند کرد و تغییر خاصی در آن‌ها صورت نمی‌پذیرد. اما در مورد گلکسی ا‌س ٢٢ اولترا، قضیه فرق می‌کند. این گوشی، با شاسی بدنه مشابه سری Galaxy Note و قاب پشتی بدون بیرون زدگی قابل توجه دوربین راهی بازار می‌شود.

گزارشات حکایت از ارائه دو گوشی گلکسی اس ٢٢ و گلکسی اس ٢٢ پلاس با دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی به همراه حسگر تصویر ISOCELL GN5 هستند. پس از این دو دستگاه، گلکسی اس ٢٢ اولترا هم به نمایشگری خمیده با طراحی مشابه سری Galaxy Note 20، جایگاه اختصاصی قلم S-Pen، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی چهارگانه ١٠٨ مگاپیکسلی پیشرفته‌تر تجهیز می‌شود. دوربین فوق عریض ١٢ مگاپیکسلی و دو حسگر تصویر ١٠ مگاپیکسلی برای زوم لنز تله فوتوی ٣ برابری و زوم لنز پریسکوپ تله فوتوی ١٠ برابری در Galaxy S22 Ultra حضور خواهند داشت.

نظر شما در مورد این تاریخ احتمالی برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ چیست؟ شما بیشتر منتظر معرفی کدام یک از اعضای این خانواده هستید؟ آیا سامسونگ در این نسل موفق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️