حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ برنزی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

رنگ برنز یکی از رنگ هایی است که در محصولات مختلف سامسونگ دیده ایم. به نظر می رسد که این رنگ به Galaxy S22 Ultra بازخواهد گشت. شما می توانید رنگ برنزی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را ببینید. دستگاهی که در کنار یک گلکسی اس ۲۲ پلاس سفید قرار دارد.

رنگ برنزی گلکسی اس ۲۲ اولترا

انتخاب رنگ برای گوشی های لوکس معمولا محدود است، چرا؟ نمی دانم! مثلا شاید چون رنگ های شاد نمی توانند لوکس باشند؟ باز هم نمی دانم. مثلا رنگ های گلکسی اس ۲۱ اولترا که البته در اکثر بازارها فقط نقره ای و مشکی آن ارایه شد، رنگ های تاریک و ساده ای بودند. درباره گلکسی اس ۲۰ اولترا هم همینطور بود.

با این حال به نظر می رسد که شاید Samsung بخواهد در گلکسی اس ۲۲ اولترا یک رنگ برنزی را به سبد محصولات بازگرداند. پیش از این مشابه آن را در گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰ اولترا دیده بودیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، بسیار هم زیبا به نظر می رسد. زیبایی بیشتر آن برای من، صاف نبودن لبه دستگاه است که نشان از عدم‌دنباله‌روی اپل توسط این شرکت کره ای دارد.

نام این رنگ می تواند برنز باشد، می تواند رزگلد باشد یا حتی “مسی” نامیده شود. البته بعید نیست که نام های فضایی تر و خاص را برای آن انتخاب کنند.

رنگ خاص گلکسی S22 Ultra

رنگ خاص گلکسی S22 Ultra

رنگ سفید گلکسی اس ۲۲ پلاس هم موضوع زیادی برای گفتن باقی نمی گذارد. قاب شیشه ای براق با قاب دوربین مات اینجا هم تایید می شود و طراحی کلی گلکسی اس ۲۱ پلاس در پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ ادامه خواهد داشت.

نظر شما درباره این رنگ خاص گلکسی S22 Ultra چیست؟ شما اهل خریدن رنگ های دستگاه ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

والا رنگ بسیار زیبا و جذاب است البته اگ رنگش مثل سونی زد3 باشه که روزی که معرفی شد غوغا به پا کرد
واقعآ دارم میگم حتی تو زد3 پلاس هم قشنگ بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)