حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید ماکت خانواده Galaxy S22 سامسونگ منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه هفته پیش بود که اولین بار عکس واقعی خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در رنگ های سفید و مشکی لو رفت.  آن تصاویر از ماکت این خانواده بود، ماکت هایی که برای نمایش مثلا پشت ویترین برخی فروشگاه ها استفاده می شود. امروز هم تصاویر جدید ماکت خانواده Galaxy S22 سامسونگ منتشر شده است که زاوایای بیشتری به ما نشان می دهد. البته چند دقیقه پیش هم رنگ برنزی گلکسی S22 Ultra را با هم دیدیم.

تصاویر جدید ماکت خانواده Galaxy S22

تصاویر جدید ماکت خانواده Galaxy S22

تصاویر جدید ماکت خانواده Galaxy S22

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، طراحی کلی محصولات دقیقا همان چیزی است که انتظار داشتیم و می دانیم.

همانطور که در تصویر بالا برای رنگ مشکی و سفید خانواده Galaxy S22 می بینید، به نظر می رسد سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ دوست دارد که شیشه براق را برای مدل های گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس استفاده کند. عینک بدبینی خود را بگذاریم؟ خب شبیه به راهبرد اپل برای ایجاد تمایز ظاهری بین آیفون های ساده و پرو جدید است، نه؟ مدل های ساده شیشه براق و مدل های پرو شیشه مات.

این جا هم همین اتفاق افتاده است، مدل گلکسی اس ۲۲ نوت (نام جدید ادعا شده برای گلکسی اس ۲۲ اولترا) با قاب شیشه مات دیده می شود. طراحی مدل برتر واقعا ساده است، مثلا آن را مقایسه کنید با شایعه عجیب و غریب طراحی دوربین شیائومی ۱۲ اولترا و متوجه منظور ما خواهید شد.

تصویر لبه پایین گلکسی اس ۲۲ اولترا

تصویر لبه پایین گلکسی اس ۲۲ اولترا

طبق چیزی که از قبل انتظار داشتیم، طراحی گلکسی S22 Note مشابه به سری نوت است، یعنی گوشه های تیز و اندامی درشت تر همراه با جایگاه S Pen داخلی. خب این از نامی که به تازگی برای آن شایعه شده است (یعنی گلکسی اس ۲۲ نوت) کاملا پیداست و قابل درک خواهد بود.

مدل های پایه و پلاس اما در مقابل گوشی های گردتر ارند و حتی جالب اینکه قاب پشتی آن ها برای اولین بار در چندین سال اخیر در محصولات سامسونگ، لبه خمیده ندارد (شما هم اینطور می بینید؟)، حداقل به اندازه مدل برتر خمیده نیست. خب ما این موضوع را درباره نمایشگر این مدل ها مطمئن هستیم اما درباره قاب پشتی اطمینان نداشتیم که امشب تصاویر اینطور نشان می دهند.

نظر شما درباره طراحی خانواده Galaxy S22 چیست؟ فاصله زیادی تا معرفی رسمی آن ها نباید وجود داشته باشد. ما انتظار رونمایی رسمی سامسونگ از پرچمدار سال ۲۰۲۲ خود برای اسفند ۱۴۰۰ را داریم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)