حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی زد فلیپ ۳ برای طرفداران هیجان انگیز نخواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، موبایل

باتری گجت‌های هوشمند و مسئله مدت زمان شارژدهی آن‌ها همیشه یک دغدغه برای کاربران بوده است. به نظر می‌رسد باتری گلکسی زد فلیپ ۳ قرار نیست طرفداران این گوشی هوشمند را به وجد آورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

باتری Galaxy Z Flip 3 بدون پیشرفت خاصی خواهد بود

شرکت سامسونگ پیش از این، معرفی و عرضه نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را تایید کرده است. گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ پرچمداران تاشو این شرکت برای نیمه دوم سال جاری خواهند بود. اگرچه صفحه نمایش تاشو، چیزی است که این دستگاه‌ها را از مفهوم استاندارد بودن دور می‌کند، اما در هر حال از جنبه‌های مختلفی نیز انتظار پیشرفت را داریم. متاسفانه در گلکسی زد فلیپ ۳ در همه مولفه‌ها رنگ پیشرفت را به خود نخواهد دید. زیرا از منابع آگاه اخباری منتشر شده است که می‌گوید این دستگاه با شارژر کند و آهسته ۱۵ واتی همراه خواهد شد. این مسئله واقعا دیوانه‌وار است که اگر فکر کنیم سامسونگ در زمینه فناوری شارژ دستگاه چقدر از رقبا عقب است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne

شرکت‌های دیگر دائما در حال بررسی و پیگیری فناوری‌های شارژ سریع‌ هستند. ،آن‌ها قصد دارند شارژهای سریع‌تری را عرضه کنند. با این حال سامسونگ در این زمینه محافظه کارانه عمل می‌کند. امسال شاهد شکسته شدن رکورد شارژها با معرفی شارژ ۱۰۰ واتی بودیم. چند ماه بعد حتی شارژرهای ۱۶۰ واتی نیز معرفی و عرضه شدند.

gizchina در این مورد می‌گوید که اکنون نیز شرکت شیائومی در حال توسعه فناوری‌هایی است که نوید عرضه شارژرهای شگفت‌انگیز ۲۰۰ واتی را می‌دهد. در همین حال شاهد هستیم که شارژر گوشی‌های گران قیمت و پرچمدار سامسونگ از برخی گوشی‌های میانرده بازار نیز ضعیف‌تر است. به عنوان مثال گلکسی A22 5G که به تازگی عرضه شده است به صورت پیشفرض با یک شارژر ۱۵ واتی ارائه می‌شود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Thom Browne را در تصاویر واضح ببینید

حاشیه نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ باریک تر از نسل قبل خود خواهد بود

 

گلکسی زد فولد 3 یک گوشی هوشمند با باتری خیره کننده نخواهد بود

به طور کلی انتظار نداریم که عملکرد گلکسی زد فلیپ ۳ در بخش باتری خیلی چشمگیر باشد. برخی چالش‌های جدی وجود دارند که شرکت‌ها باید از پس آن‌ها برآیند. از سویی ساخت تلفن هوشمند تاشو نیز تا حدودی پیچیده است. ممکن است سامسونگ برای ارائه یک عملکرد باتری خوب در محصولات تاشو، همانند سایر محصولاتش، خیلی مطمئن نباشد. این شرکت پیش از این نیز تجربه تلخی را با گلکسی نوت ۷ و آتش گرفتن باتری‌های آن دارد که سبب فراخوانی تمام این محصولات از بازار شد.

احتمال استفاده از دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ در تبلیغ جدید سامسونگ قوت گرفت

سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ از گواهی IPX8 پشتیبانی می‌کنند

اگر به یاد داشته باشید، در اردیبهشت ماه سال جاری گلکسی زد فلیپ ۳ موفق به اخذ گواهینامه 3C شد. این مجوز تایید می‌کرد که گلکسی زد فلیپ ۳ با یک شارژر ۱۵ واتی همراه خواهد شد. اکنون می‌توان تا حد زیادی مطمئن بود که گزینه نهایی سامسونگ برای شارژر این دستگاه تاشو، همین نمونه ۱۵ واتی خواهد بود. از سویی با توجه به درز اطلاعات مهمی از این دستگاه در هفته‌های اخیر، این گوشی مجهز به یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری خواهد بود. قطعا این باتری برای استفاده در کل روز کافی نخواهد بود. بنابراین قبل از هرگونه اقدام به خرید این محصول، عمر باتری آن را در نظر بگیرید.

 

باتری و شارژر Galaxy Z Fold 3 بهتر از Galaxy Z Flip 3 نیست…!

از سوی دیگر، گلکسی زد فولد ۳ با یک شارژر ۲۵ واتی عرضه خواهد شد. همچنین این دستگاه نیز به یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری مجهز می‌شود. این اعداد یک نتیجه چشمگیر را به همراه نخواهد داشت. گوشی‌های هوشمند میانرده سایر شرکت‌ها عموما علاوه بر باتری قوی و پر ظرفیت خود، دارای شارژرهای سریع ۶۵ واتی هستند. شاید این مسئله صرفا به دلیل وجود محدودیت‌های مرتبط با تولید دستگاه‌های تاشو باشد. امیدواریم سامسونگ استاندارهای مرتبط با شارژر دستگاه‌های خود در گلکسی اس ۲۲ را بهبود دهد.

باتری گلکسی زد فلیپ ۳۳۰۰ میلی آمپری و با شارژر ۱۵ واتی خواهد بود

شارژر گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ باز هم ۲۵ واتی خواهد بود

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا فکر می‌کنید سامسونگ واقعا به دلیل محدودیت‌های ناشی از ساخت گوشی‌های تاشو مجبور به کاهش ظرفیت باتری شده است؟ به نظر شما آیا سامسونگ بالاخره پا به پای رقبای خود، شارژرهای سریع و باتری‌های پر ظرفیت‌تری را در محصولاتش به کار خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان