حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ برنده 71 جایزه طراحی بین‌المللی از جمله مدال طلا برای Galaxy Z Flip 3 شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های طراحی، سامسونگ

در مراسم iF Design Awards 2022 (جوایز انجمن طراحی بین‌المللی) که یک مسابقه طراحی در سطح جهانی است که هرساله در آلمان برگزار می‌شود، سامسونگ 71 جایزه طراحی را برای محصولات مختلف در دسته‌ی فناوری، ازجمله سه مدال طلا که یکی از آن‌ها به گوشی تاشو Galaxy Z Flip 3 این شرکت تعلق دارد، دریافت کرد.

سامسونگ برنده 71 جایزه طراحی بین‌المللی

Jinsoo Kim، معاون مرکز مدیریت طراحی سامسونگ الکترونیکس، در مراسم iF Design Awards 2022 حضور داشته و در مورد مسیر فعلی این شرکت صحبت کرد.

طراحی طرحی که ارزش‌های درحال تغییر و فناوری‌های نوآورانه را ترکیب کند، مهم است.

مدال طلا برای Galaxy Z Flip 3 در جوایز طراحی سامسونگ

مدال طلا برای Galaxy Z Flip 3 در جوایز طراحی سامسونگ

از بین 11000 طرحی که از 57 کشور جهان ارسال شده بود، سامسونگ 71 جایزه را از آن خود کرد که بیشترین تعداد جوایز درمیان شرکت‌های دیگر محسوب می‌شود. یکی از محصولات این شرکت، پروژکتور Freestyle، به‌دلیل قابلیت حمل‌ونقل بالا، مدال طلا را از آن خود کرد. گلکسی زد فلیپ 3 نیز به‌لطف طراحی منحصربه‌فردش موفق به دریافت جایزه مشابهی شد.

پروژکتور Freestyle

پروژکتور Freestyle

«Galaxy Z Flip 3» جایزه طلایی را برای طرحی بدست آورد که ازطریق نمایشگر پوششی بزرگ‌تر در قالب جدید تاشو، تجربه کاربری گسترده‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. این طرح علاوه‌بر طراحی ظریف با همپوشانی نمایشگر و دوربین به یکدیگر، سهولت استفاده را به حداکثر می‌رساند و به کاربران اجازه می‌دهد تا اعلان‌های مهم را حتی زمانی که گوشی تا شده است، بررسی کنند.

جاروی Bespoke Slim

جاروی Bespoke Slim

گلکسی بادز 2 نیز برنده جایزه شد، اگرچه سامسونگ مشخص نکرد که این ایربادز موفق به دریافت جایزه در کدام در چه رده‌ای شده است. سومین و آخرین محصولی که موفق به کسب مدال طلا شد، Bespoke Slim می‌باشد که یک جارو شارژی است که به‌لطف طراحی نازک و قابل‌حمل آن برای راحت‌تر و کم کردن دردسر کاربران، طراحی شده است.

دیدگاه شما پیرامون موفقیت سامسونگ در کسب 71 جایزه طراحی بین‌المللی ازجمله سه مدل طلا برای دسته محصولات مختلف خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی