حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت بیش از ۹۶ درصد از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ به سامسونگ

گوشی Galaxy Note 7 ناکام سامسونگ پس از آن که نزدیک به پنج ماه پیش فراخوان جهانی گردآوری آن صادر شد تقریبا به طور کامل از دست مردم پس گرفته شده است.

شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که بیش از ۹۶ درصد از گوشی‌های Galaxy Note 7 از سرتاسر جهان باز پس گرفته شده‌اند. در این زمینه، وزارت ترابری ایالات متحده آمریکا با هدف رفع هر گونه تهدید و خطر بالقوه تصاحب و حمل گوشی‌های Galaxy Note 7 را در خطوط هوایی خود ممنوع اعلام کرد.

در ماه اکتبر میلادی نیز اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده آمریکا پس از وقوع انفجار گوشی Galaxy Note 7 در یکی از پروازهای خطوط هوایی ساوث‌وست ایرلاینز ممنوعیت داشتن این گوشی را برای پرسنل خود و حمل آن توسط مسافران به شکل بخشنامه و دستورالعمل صادر کرد.

پس از ثابت شدن وجود مشکل در گوشی Galaxy Note 7 از ناحیه شارژ باتری شرکت سامسونگ موفق به جمع‌آوری ۸۵ درصد از این گوشی شد و اکنون به نظر می‌رسد که پیگیری‌های این غول کره‌ای نتیجه خوبی داشته چون گزارش شده که بیش از ۹۶ درصد از گوشی‌های Galaxy Note 7 در هفته‌های اخیر مرجوع شده‌اند.

انتظار می‌رفت تا سامسونگ نتایج تحقیقات و بررسی‌های خود را در خصوص علت اصلی انفجار گوشیGalaxy Note 7 در ماه جاری میلادی انتشار دهد اما این شرکت ظاهرا همچنان به ادامه ساخت گوشی‌های مجموعه  Note خود در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی دارد و به همین دلیل از اعلام دلیل یا دلایل انفجار گوشی Galaxy Note 7 امتناع می‌کند.

از سوی دیگر، هنوز از سرنوشت چهار درصد باقی مانده گوشی Galaxy Note 7 هیچ اطلاعی در دست نیست و باید امیدوار بود تا این تعداد گوشی باز مانده در دست مردم در ماه‌ها یا سال‌های آتی فاجعه ایجاد نکند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Over-96-of-recalled-Galaxy-Note-7-units-have-been-returned-to-Samsung_id89854″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار