حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ باریک تر از نسل قبل خود خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تاکنون چندین خبر و شایعه درباره گوشی های تاشو آینده سامسونگ بدست آورده ایم که البته ممکن است کمی گیج کننده باشند. با این حال، اخیراً مشخص شد که زمان معرفی این گوشی ها نزدیک بوده و می توانند بزودی عرضه شوند چراکه تولید انبوه برخی از اجزای آنها آغاز شده است. امروز اما، اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شده که گفته می شود با پیشرفت های خوبی در زمینه نمایشگر همراه بوده و از حاشیه های باریک بهره می برد.

حاشیه نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳

به نظر می رسد که جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ به نام Galaxy Z Flip 3 با چندین تغییر در زمینه طراحی به بازار عرضه می شود. پیش از همه، شایعه شده است که در طراحی جدید، نمایشگر بزرگتر خارجی و گزینه های رنگ بیشتری برای انتخاب وجود دارد. حال، افشاگر معروف IceUniverse ادعا می کند که گلکسی زد فلیپ ۳ با حاشیه های باریک تری در اطراف نمایشگر و همچنین یک قاب فلزی نازک تر در اطراف دستگاه معرفی خواهد شد.

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳ با نسل پیشین

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳ با نسل پیشین

انتظار می رود که حاشیه های جدید از 3.8 میلی متر فراتر نرود که این امر کمک می کند تا دستگاه کمی مدرن تر به نظر برسد. اکنون، طبق رندر های جدید، ما همچنین می توانیم یک دستگاه با لبه های تیزتر و یک قاب فلزی باریک تر را ببینیم که ظاهر و حس گلکسی زد فلیپ اصلی را منتقل نمی کند.

سرانجام، اگر انتظار دوربین زیر نمایشگر برای گلکسی زد فلیپ ۳ را داشته اید، احتمالا ناامید خواهید شد؛ زیرا این گوشی از همان نمایشگر Infinity-O استفاده شده متداول در سایر گوشی های سامسونگ بهره می برد که شامل سوراخ نمایشگر به صورت تکی و در قسمت میانی صفحه نمایش می باشد.

خاطرنشان می کنیم که این رندرها، غیررسمی بوده که توسط IceUniverse ایجاد شده است. به عبارت دیگر، می توان انتظار داشت که این رندرها با محصول نهایی چندین تفاوت اساسی داشته باشد. بنابراین یادتان باشد که آنها را با کمی شک و تردید در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که Galaxy Z Flip فعلی، هنوز در سایت سامسونگ درحال فروش است. همچنین انتظار می رود نسل جدید گوشی تاشو این شرکت، با قیمت کمتری نسبت به نسخه قبلی خود عرضه شود که شایعات پیشین از قیمت حدود ۱۰۰۰ دلاری این گوشی حکایت دارند.

سامسونگ در حل مشکل چین خوردگی Fold 3 و Z Flip 3 پیشرفت چشمگیری داشته است

نظر شما راجع به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ و طراحی احتمالی آن چیست؟ آیا حاشیه های باریک صفحه نمایش آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی