حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ١۶٠ واتی Infinix در حال توسعه است و به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، فناوری‌های نوین

گویا بازی شارژرها، به برند‌های کم‌تر شناخته شده هم راه پیدا کرده است. این بخش از صنعت گوشی‌های هوشمند، به طور چشمگیری در حال پیشرفت است. هم اکنون، اخباری مبنی بر معرفی شارژر ١۶٠ واتی Infinix به دست می‌رسد. این موضوع، نشان می‌دهد که باید منتظر وقوع اتفاقات جدید و جذابی باشیم.

شارژرهای پر توان گوشی‌های هوشمند

حدود ١ هفته پیش، شیائومی از دو شارژر جدید خود رونمایی کرد. این دو شارژر، شارژرهای سیمی ٢٠٠ واتی و بی سیم ١٢٠ واتی بودند. در همین راستا، شیائومی رکورد شکنی‌های جدیدی را در بازار موبایل جهان ثبت کرد.

 

شارژر سیمی ٢٠٠ واتی شیائومی و شارژر بی سیم ١٢٠ واتی این کمپانی رونمایی شدند

 

اما اکنون، Infinix نیز وارد این بازی شده است و می‌خواهد برگ برنده خود را نمایان کند. بر اساس گزارش Mysmartprice، کمپانی Infinix Mobile یک برند مستقر در هنگ کنگ است. این کمپانی، هم اکنون در حال توسعه شارژر پر توان خود با توان ١۶٠ وات است. اخیراً XDA Developers ادعا کرده است که Infinix هم اکنون در حال کار بر روی شارژر ١۶٠ واتی خود است و در همین راستا، تصویری از این شارژر را منتشر کرد. در ادامه، نگاهی به جزئیات بیشتری از این شارژر پر توان خواهیم داشت.

شارژر ١۶٠ واتی Infinix در راه است

این منبع، اظهار دارد که اینفینیکس در حال توسعه شارژر ١۶٠ واتی خود است. تصویر مربوط به این شارژر، با لوگوی Infinix و نماد بزرگ 160W به اشتراک گذاشته شده است. نام فناوری این شارژر، Ultra Flash Charge خواهد بود. پیش از این، Infinix دارای شارژری با توان چشمگیر نبوده است. اما ظاهراً این کمپانی کم‌تر شناخته شده، می‌خواهد وارد بازی بزرگی شود. به همین ترتیب، شارژر ١۶٠ واتی Infinix یکی از جذاب‌ترین محصولات این برند است.

تصویر زنده منتشر شده از شارژر جدید Infinix با توان ١۶٠ واتی

تصویر زنده منتشر شده از شارژر جدید Infinix با توان ١۶٠ واتی

البته چند امکان برای استفاده از این شارژر وجود دارد. امکان اول، این است که Infinix در حال کار بر روی یک گوشی پرچمدار باشد و این شارژر، متعلق به همان دستگاه باشد. امکان دوم، استفاده از این شارژر برای لپ تاپ‌ها است. چرا که هنگ کنگی‌ها، پیش از این نیز به فروش لپ تاپ هم مشغول بوده‌اند. اما با توجه به این که شارژر موجود در تصویر، شبیه به شارژر موبایل است، مورد اول محتمل‌تر است. زمان رونمایی رسمی یا استفاده نهایی آن، توسط این کمپانی اعلام نشده است. اما هرچه که باشد، احتمالاً امسال شاهد استفاده عمومی آن نخواهیم بود. پیش از این، شاهد ارائه شارژرهای پر توان از سوی برند‌های مطرحی مانند شیائومی، هواوی، آنر، iQOO و دیگر کمپانی‌های پیشرو در این زمینه بودیم. به نظر می‌رسد که نیاز کاربران به شارژرهای پر توان، در حال افزایش است.

نظر شما در مورد این شارژر ١۶۰ واتی چیست؟ چه نگرشی نسبت به این افزایش توان شارژرها دارید؟ رویکرد کدام برند را در این بخش بیشتر می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که استفاده از شارژرهای پر توان در گوشی‌های هوشمند ضروری است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️