حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی ۶ اپل تا انتهای سال جاری میلادی عرضه می شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

اپل از سری جدید آیپد پرو های خود در رویداد Spring Loaded، رونمایی کرد. آیپد پرو های ۲۰۲۱ از نمایشگرهای مینی LED در نسخه ۱۲.۹ اینچی و تراشه سطح دکستاپ M1 بهره می برند. در کنار آیپد های بزرگتر، ما انتظار داشتیم که یک مدل از آیپد مینی با طراحی جدید نیز، معرفی شود، اما این اتفاق رخ نداد. حال شایعات جدید بیان می کنند که سری جدید آیپد مینی ۶ اپل تا انتهای سال جاری میلادی معرفی و عرضه می شود.

عرضه آیپد مینی ۶ اپل تا انتهای سال

با تشکر از افشاگر معروف Ming-Chi Kuo، اکنون می دانیم که اپل احتمالا اولین گوشی تاشو خود را در سال 2023 منتشر خواهد کرد. این گزارش همچنین شامل برخی اطلاعات در مورد سری جدید آیپد مینی نیز می شود. طبق گفته Kuo، اپل در حال کار بر روی آیپد مینی ۶ است که به احتمال زیاد و به طور رسمی در نیمه دوم سال 2021 معرفی و عرضه می شود. همچنین طبق این گزارش، وظیفه ساخت پنل نمایشگر آن، به عهده سامسونگ خواهد بود.

همان طور که پیش تر نیز گزارش شد، به نقل از 9to5Mac، کو روز دوشنبه یادداشتی را برای سرمایه گذاران ارسال کرد. گزارش کو ادعا می کند که اپل 15 تا 20 میلیون واحد آیفون تاشو در سال 2023 تولید و عرضه خواهد کرد و نمایشگر های این آیفون های تاشو، در واقع توسط سامسونگ ساخته خواهد شد.

آیپد مینی ۶ اپل

آیپد مینی ۶ اپل

اکنون، همان گزارش ارائه شده توسط 9to5Mac، حاوی نکاتی درباره آیپد مینی ۶ است که گفته می شود “در نیمه دوم سال 2021” معرفی خواهد شد. صحبتی از مشخصات و طراحی مینی آیپد جدید اپل به میان نیامده است، اما می توان انتظار داشت که هر چه به زمان رونمایی این تبلت نزدیک تر شویم، جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز کند. به غیر از ابعاد جمع و جور آیپد جدید، ممکن است پردازنده بکار گرفته شده در آن، بروز شده و همچنین نمایشگر آن نیز ارتقا یابد.

شایعات پیرامون آیپد مینی ۶، مدت هاست که گزارش می شود. حتی پیش از این شنیده بودیم که ممکن است اپل تولید این تبلت خود را به نفع آیفون تاشو متوقف کند، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

رندرهای آیپد مینی ۶ برای واقعی بودن، بیش از حد عجیب هستند!

نظر شما راجع به آیپد مینی ۶ چیست؟ انتظار دارید اپل چه تغییراتی را به نسل جدید تبلت سایز کوچک خود اعمال کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

مینی ۵ که خدا بود ، اینم مطمعنا استقبال خوبی ازش میشه …

Milad7

آیپد ها همیشه محبوبیت بالایی داشتند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی