حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ از گواهی IPX8 پشتیبانی می‌کنند

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درحال‌حاضر تعداد اندکی از گوشی‌های هوشمند تاشو از برندهای مختلف در بازار موجود است. با این حال، هیچ یک از این مدل‌ها دارای گواهی درجه IP برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار نمی‌باشند. گزارش جدید اما تایید می‌کند که این رویه امسال متوقف شده و گوشی‌های جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳، اولین دستگاه‌های تاشویی خواهند بود که از گواهی IPX8 پشتیبانی می‌کنند.

گواهی IPX8 گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ

به نقل از gizmochina، دو گوشی تاشوی جدید سامسونگ دارای گواهی IPX8 می‌باشند؛ به این معنی که می‌توانند از غوطه‌وری جزئي(۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متر) در آب مقاومت کنند. با این حال، X موجود در این گواهی بیان می‌کند که این دستگاه‌ها برای محافظت در برابر اجسام جامد ریز مانند گردوغبار، مجوز دریافت نکرده‌اند. اطلاعات مربوط به محافظت دربرابر آب و گردوغبار آنها توسط ماکس وینباخ (MaxWinebach) در توییتر فاش شده است.

این یک ویژگی قابل توجه برای دستگاه‌های تاشو محسوب می‌شود و قطعا طرفداران این سری از گوشی‌های سامسونگ را خشنود خواهد کرد.

گواهی IPX8 گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ

گواهی IPX8 گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ

Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 برای معرفی در رویداد بعدی Unpacked برنامه‌ریزی شده‌اند که قرار است در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شود. زد فولد ۳ به‌عنوان پرچمدار این سری دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی خارجی، یک صفحه‌نمایش داخلی 7.5 اینچی، پردازنده Snapdragon 888، ترکیب سه‌گانه دوربین عقب و دو دوربین سلفی شامل یک دوربین در سوراخ نمایشگر جلویی و یک دوربین زیر نمایشگر داخلی خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای باتری ۴۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ سیمی، بی‌سیم و بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این موارد، قلم S Pen نیز برای این دستگاه تایید شده است.

راجع‌به Galaxy Z Flip 3 نیز در گزارشات آمده است که این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی اصلی، صفحه‌نمایش 1.9 اینچی ثانویه، پردازنده Snapdragon 888، دو دوربین عقب، اسکنر اثرانگشت جانبی و یک سوراخ نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی خواهد بود.

زمان عرضه گوشی های تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ مشخص نیست، پای آیفون ۱۳ درمیان است؟!

دیدگاه شما در این رابطه چیست؟‌ به‌نظر شما سامسونگ درنهایت موفق می‌شود تا گواهینامه مقاوت دربرابر آب و گردوغبار IPX8 را برای گوشی‌های تاشو خود دریافت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

اوه چ خفن چ شود به به

Mr.A

پیشرفت خیلی خوبیه

اگه بتونه گواهی Ip58 رو به ثبت برسونه خیلی خوبه.
گرچه برای Ip68 چون مکانیزم تاشو داره نمیشه استفاده کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی