حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی P50 شاید به ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتقل شده باشد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

داستان رونمایی از پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ هواوی هم عجیب شده است. هواوی P50 Pro در مراسم رسمی Huawei فقط به صورت تیزروار و از پشت نمایش داده شد و نه چیزی بیشتر. امروز در گزارشی می شنویم که تاریخ معرفی هواوی P50 شاید به ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتقل شده باشد.

تاریخ معرفی هواوی P50

یک منبع خبری در Weibo خبرهای بزرگی را در رابطه با تاریخ عرضه Huawei P50 ارائه کرده است. به اعتقاد او انتظار می رود این دستگاه در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۰ معرفی شود. اطلاعات بیشتر نشان می دهد که هواوی فقط از مدل های 4G هواوی P50 رونمایی خواهد کرد.

هواوی P50

هواوی P50

البته آنطور که شایعه شده، تلفن هوشمند بعدی سری P هواوی با پردازنده 4G کوالکام ارائه نمی شوند. با این حال، این دستگاه با پردازنده های-سیلیکون هواوی مدل های Kirin 9000 / 9000E روانه بازار می شود. این نشان می دهد که هواوی همچنان به تولیدات خود متکی است که می تواند سبب هماهنگی بهتر HarmonyOS هم باشد.

پس از معرفی مدل 4G نوبت به معرفی مدل های 5G می رسد که می تواند فروش این خانواده را بهتر کند. البته که فروش پرچمدار 4G در سال ۲۰۲۱ آن هم در کشوری مثل چین واقعا می تواند کار سختی باشد.

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰ از نوع Ultra-High Pixels با سایز 1/1.18 اینچی خواهد بود. با نگاهی به رندرهای قبلی می‌توان طراحی سری Huawei P50 را با جزئیات زیادی تایید کرد که انتظار می‌رود مانند سری آنر ۵۰، دارای حلقه‌های دوگانه مخصوص جایگیری دوربین‌های اصلی در پنل پشتی باشد که شامل سنسور اصلی دوربین از نوع IMX800 با دیافراگم f/1.8 خواهد بود. فاصله کانونی آن نیز 18 تا 125 میلی‌متر است که در نتیجه زوم تله فوتو با بزرگنمایی ۵ برابر را تایید می‌کند.

 

علاوه بر این، انتظار می‌رود مطابق معمول هر سال، سری Huawei P50 شامل سه نسخه باشد. هواوی پی ۵۰ عادی از یک صفحه تخت 6.3 اینچی استفاده می‌کند که ابعاد آن نیز حدود 156.7x74x8.3 میلی‌متر است (با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین، قطر آن به 10.6 میلی‌متر می‌رسد).

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده هواوی P50 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

میخوام معرفی نشه چه خبره ۷ مرداد

persepolis

اخبار هواوی می گوید این سری P50 در تاریخ 29 ژوئیه راه اندازی می شود
هواوی می گوید این سری P50 در تاریخ 29 ژوئیه راه اندازی می شود

پس از محدود شدن عرضه تراشه ، تجارت تلفن همراه هواوی با مشکل روبرو شده است. توجه مصرف کنندگان به زمان عرضه پرچمدار جدید سری P این شرکت معطوف شده است و اکنون به نظر می رسد که خیلی دور از ذهن نیست. پس از یک سری پیام های تاخیری پرتاب ، پیش از این معرفی سری P50 هواوی تأیید شده بود و انتظار می رود در پایان ماه جولای باشد.

امروز ، یک وبلاگ نویس دیجیتال اشاره کرد که سری Huawei P50 در تاریخ 29 ژوئیه راه اندازی می شود. وبلاگ نویس تاریخ را مستقیماً مشخص نمی کند ، او فقط کد باینری “1011011001” را می دهد و می گوید که باید تبدیل شود. کد 729 به صورت اعشاری است.

وبلاگ نویس دیگری گفت که سری P50 به سری Kirin 9000 SoC مجهز می شود اما نسخه 4G مدل پایه خواهد بود. در پایان ماه مارس ، یک کاربر وایبو در صنعت فناوری گفت که به دلیل تحریم های هواوی ، زنجیره تأمین بسیار ناپایدار است. پرتاب نیز چندین بار به تأخیر افتاده است.

سری P50 شامل نسخه استاندارد با پردازنده Kirin 9000E و نسخه های Pro و Pro + با Kirin 9000 همانطور که پیش از این پیش بینی شده بود.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون شناخته شده است ، سری Huawei P50 ممکن است شامل P50 ، P50 Pro ، P50 Pro باشد ، علاوه بر نسخه اصلی ، چندین لنز کمکی برای پشتیبانی از تشخیص اثر انگشت زیر صفحه و بلندگوهای دوگانه در بالا و پایین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)