حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ رسما تایید شد: تاشوهای جدید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

دو هفته پیش برای شما نوشتیم که تاریخ مراسم Unpacked بعدی سال ۲۰۲۱ سامسونگ برای ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ مشخص شده است. امروز به صورت رسمی و از سوی سامسونگ روسیه آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ رسما تایید شده است. با توجه به طرح ساده روی پوستر به راحتی می توان تاشوهای جدید سامسونگ را تشخیص داد.

آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ

همانطور که در تصویر زیر می بینید، تاریخ ۱۱ آگست ۲۰۲۱ مصادف با ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ برای رونمایی از مراسم Unpacked بعدی سامسونگ در نظر گرفته شده است. در متن و تصویر هم به وضوح به گوشی های تاشو اشاره می شود. ساعت مراسم هم ۱۷ به وقت مسکو و ۱۸:۳۰ به وقت تهران است.

طراحی نهایی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را ببینید

در متن این اعلامیه آمده است:

آینده به زودی به روشی جدید باز خواهد شد. خیلی زود.

اگر شما هم به اخبار موبایلی علاقه مند باشید، حتما می توانید ببینید که بخش سیاه تصویر به گلکسی زد فولد ۳ و بخش بنفش-کرم تصویر به گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره دارد. رنگ بندی گلکسی Z Flip 3 متنوع خواهد بود. همچنین از نظر قیمتی می توان آن را با پرچمدارهای معمولی در یک رده دانست. سامسونگ گلکسی Z Fold 3 هم از S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ

آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ

سامسونگ در این مراسم قصد دارد تا علاوه بر رونمایی از گوشی های تاشو به رونمایی از ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۴ و هندزفری بلوتوث گلکسی بادز ۲ هم بپردازد.

شما منتظر این مراسم هستید؟ کدام محصول برای شما جذاب تر است؟ فکر می کنید امسال یک گوشی تاشو بخرید؟ این سومین نسل گوشی های تاشو سامسونگ است که به صورت تجاری ارایه می شود اما اپل همچنان نسبت به این بازار بی انگیزه است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاها قلی پور

اسپم
چرا طنزنامه رو برداشتید ؟ بخش جالبی بود . دوباره بر می گرده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)