حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید 12L برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ نیز منتشر خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ چندین سال است که با عرضه محصولات تاشو، توانسته است موفقیت جدیدی در بازار رو به افول خلاقیت کسب کند. این شرکت همچنین برنامه‌های مهمی برای مدل‌های قدیمی‌تر این محصولات دارد. بنابرا اخبار دریافتی، گویا اندروید 12L برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ نیز منتشر خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

اندروید 12L برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ نیز منتشر خواهد شد

سامسونگ پس از عرضه جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو خود یعنی، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ که به صورت پیشفرض و از پیش نصب شده، با اندروید 12L عرضه شده بود، حالا مشغول این موضوع است که اجرای همان اندروید 12L را بر روی مدل‌های تاشو قدیمی‌تر خود عملی سازد. اخیرا این شرکت اعلام کرده است که بالاخره این کار را انجام داده و اکنون آماده عرضه اندروید 12L به کاربران دستگاه‌های تاشو قدیمی خود است.

اگر هیچ برنامه‌ای برای ارتقای گلکسی واچ ۴ خود به گلکسی واچ ۵ ندارید، جای نگرانی زیادی نخواهید داشت. سامسونگ همچنین قرار است تا آخرین نسخه سیستم عامل Wear OS را برای سری گلکسی واچ ۴ نیز عرضه کند. بنابراین از نظر دریافت آخرین ویژگی‌ها و قابلیت‌ها عقب نخواهید ماند. بر اساس اطلاعات دریافتی، قرار است جدیدترین نرم‌افزار حال حاضر برای محصولات تاشو سال گذشته، یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ عرضه شود.

اندروید 12L برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ

به‌روزرسانی OTA مربوطه، به‌عنوان آپدیت One UI 4.1.1 نشان داده می‌شود، یعنی همان نسخه‌ای که روی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ عرضه شده است. سپس این آپدیت برای مدل‌های تاشو سال ۲۰۲۰ سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ ۲ نیز عرضه خواهد شد. در واقع اگر یک دستگاه تاشو دارید که قدیمی‌تر از گلکسی زد فولد ۲ است، باید بدانید که سامسونگ شما را رها نکرده است. این شرکت قرار است به پاس حمایت کاربران از نسل‌های اول محصولات تاشو، اندروید 12L را برای دستگاه شما نیز عرضه کند.

به عبارتی دیگر سامسونگ معتقد است که بدون خرید اولین دستگاه‌ها تاشو توسط کاربران، محصولات تاشو تا این حد محبوب نمی‌شد و پیشرفت نمی‌کرد. بنابراین سامسونگ با عرضه اندروید 12L برای این دستگاه‌ها از شما تشکر می‌کند. به طور خلاصه، همه گوشی‌های فلیپ و فولد سامسونگ قرار است آخرین آپدیت نرم‌افزاری اندروید 12L را دریافت کنند.

زمانی که اخباری مربوط به این آپدیت منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی به‌روزرسانی اندروید 12L برای دستگاه‌های قدیمی تاشو است، در مورد آن صحبت کردیم اما هیچ‌کس نمی‌دانست کدام دستگاه‌ها قرار است این آپدیت را دریافت کنند. اکنون سامسونگ به صراحت اعلام کرده است که این به‌روزرسانی برای همه دستگاه‌های تاشو خواهد بود.

تصویر

اندروید 12L این ویژگی‌های جدیدی را به گوشی‌های تاشو قدیمی سامسونگ می‌آورد

Android 12L که بر روی One UI 4.1.1 سامسونگ اجرا می‌شود، تسک بار یا نوار وظیفه‌ای جدید و بازطراحی شده‌ای را به ارمغان می‌آورد که بهره‌وری بالاتر و جریان عملکردی آسان‌تری را به همراه خواهد داشت. همچنین ویژگی های جدیدی در بخش کنترل ژست‌ها وجود دارد. بر خلاف نسخه قبلی که برای فعال کردن حالت چند وظیفه ای نیاز به چند مرحله داشت، اکنون به لطف Android 12L می‌توانید حالت چند وظیفگی را تنها با یک حرکت فعال کنید.

دومین ویژگی بزرگ این است که یک گزینه توییک جدید وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به راحتی با صفحه نمایش کاور دستگاه، تصاویر سلفی بگیرید. با گلکسی زد فلیپ ۳، به‌روز رسانی بر روی کنترل‌های دوربین روی صفحه نمایش دوم تمرکز خواهد داشت. همچنین می‌توانید تنظیمات سریع را مستقیما از صفحه نمایش دوم و همچنین شماره‌گیری مستقیم مخاطبین انتخاب شده را دریافت کنید.

اندروید 12L برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ

ویژگی‌های آپدیت Wear OS 3.5 در ساعت‌های هوشمند سامسونگ

به گفته خبرگزاری GizChina، در بخش محصولات پوشیدنی، گلکسی واچ ۴ قرار است سیستم عامل Wear OS 3.5 را بر اساس One UI 4.5 دریافت کند. پس از چند هفته آزمایش نسخه بتای این آپدیت، سامسونگ بالاخره آماده است تا نسخه نهایی آن را برای کاربران گلکسی واچ ۴ خود منتشر کند. یکی از نکات قابل بحث این به‌روز رسانی، برنامه صفحه کلید QWERTY سامسونگ است.

با استفاده از این برنامه، اکنون می‌توانید به راحتی در ساعت گلکسی خود به پیام‌ها پاسخ دهید. این به‌روز رسانی همچنین چند صفحه ساعت جدید را برای تازه کردن ظاهر ساعت هوشمند شما به ارمغان می‌آورد. ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر سامسونگ مانند گلکسی واچ ۳ و گلکسی اکتیو ۲ که روی سیستم‌عامل تایزن سامسونگ کار می‌کنند نیز از طریق به‌روزرسانی‌ها، برخی از ویژگی‌های جدید را دریافت خواهند کرد. به گفته سامسونگ، همه به‌روزرسانی‌ها از این هفته آغاز می‌شوند و با گذشت زمان به سایر مناطق گسترش خواهند یافت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان