حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4.5 برای گلکسی واچ ۴ سامسونگ ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ اخیرا اولین برنامه بتای عمومی را برای سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک خود اعلام کرد. امروز اولین نسخه بتا برای کسانی که ثبت نام کرده‌اند عرضه شد. این آپدیت با نام One UI Watch 4.5، بر اساس Wear OS 3.5 (ارتقا یافته از 3.2) است. ثبت نام در برنامه بتا ممکن است فقط در کره جنوبی و ایالات متحده در دسترس باشد. بیاید ببینیم آپدیت One UI 4.5 برای گلکسی واچ ۴ سامسونگ چه مواردی را دارد؟

آپدیت One UI 4.5 گلکسی واچ ۴

اگر می‌خواهید در این برنامه بتا شرکت کنید، باید با گوشی سامسونگ متصل به ساعت وارد برنامه Samsung Members شده و همان حساب سامسونگ روی گوشی و ساعت را وارد نمایید.

سپس اگر در یک منطقه جغرافیایی واجد شرایط هستید، بنری را در داخل برنامه Members می‌بینید که برنامه بتا را به شما نمایش می دهد. از آنجا به آسانی ثبت نام کنید و منتظر بمانید تا اجازه ورود پیدا کنید. پس از ورود، اولین نسخه بتا را به عنوان یک به روز رسانی نرم افزاری برای ساعت خود دریافت خواهید کرد.

این نسخه با یک رابط کاربری بهبودیافته برای عملکرد دو سیم کارت، اعلان‌های بهبودیافته با پشتیبانی از متن جزئیات و همچنین پیشرفت‌هایی در صفحه‌کلید داخلی، از جمله برای پشتیبانی از ورودی صوتی و دست‌نویس ارائه می‌شود. همچنین گزینه های بیشتری برای تنظیم آلارم وجود دارد.

بالاتر می‌توانید صفحه‌های ساعت جدید را مشاهده کنید. مشخص نیست که این برنامه بتا چقدر طول می کشد تا اینکه سامسونگ تصمیم بگیرد یک به روز رسانی مشابه را برای همه دستگاه ها ارسال کند.

ممکن است قبل از آن نسخه‌های بتا بیشتری وجود داشته باشد یا نباشد، همه اینها در حال حاضر ناشناخته است، اما آنچه واضح است این است که در آینده نزدیک، Galaxy Watch 4 یا Watch 4 Classic شما برخی از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته را دریافت خواهند کرد.

شما ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ را دارید؟ این آپدیت جدید را تست کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)