حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر لو رفته Honor Magic 3 چه جزئیاتی را به ما نشان می‌دهند؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

با تأیید رسمی وجود آنر مجیک ٣، هیاهوی زیادی ایجاد شد. مخصوصاً هنگامی که آنر اعلام کرد قصد رونمایی از این گوشی را به صورت جهانی دارد! هم اکنون، بسیاری از شایعات در پیرامون پرچمدار رونمایی نشده آنر هستند. اما ما قصد داریم تا نگاهی به تصاویر لو رفته Honor Magic 3 و برخی از مشخصات این دستگاه جذاب داشته باشیم.

تصاویر لو رفته Honor Magic 3 و جزئیاتی که از این گوشی در دست داریم

دیروز در مورد رونمایی رسمی و جهانی از Honor Magic 3 صحبت کردیم. همچنین گفتیم که ممکن است چه اتفاقی در این دستگاه رخ دهد. اما اکنون تصاویر جدیدی از Honor Magic 3 انتشار یافته‌اند.

 

تاریخ رونمایی Honor Magic 3 به صورت جهانی مشخص شد: ٢١ مرداد ١۴٠٠

 

به نقل از Gizchina، رندر منتشر شده از Honor Magic 3 برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است. این گوشی، ماه آینده و در تاریخ ٢١ مرداد رونمایی می‌شود. یکی از خبرهای مسرت بخش، این است که آنر اعلام کرد قصد دارد آنر مجیک ٣ را به صورت جهانی رونمایی کند. همان طور که پیش‌تر گفته بودیم، آنر در پوستر رسمی که منتشر کرده بود، به عبارت Series اشاره کرد. بنابراین، احتمال این که بیش از یک مدل آنر مجیک ٣ رونمایی شود، بالا است. علاوه بر این، چند شایعه قدیمی‌تر نیز تأیید می‌کردند که آنر مجیک ٣ تنها به یک مدل محدود نمی‌شود.

پیش از این، برخی از اطلاعات فاش شده، اشاره می‌کردند که آنر مجیک ٣ یک گوشی منعطف است. بر اساس گفته‌های یکی از افشاگران، احتمالاً سری آنر مجیک ٣ متشکل از ٣ عضو مختلف است. این افشاگر، می‌گوید که این سه مدل، دارای مدل نامبر‌های ELZ-AN20 و ELZ-AN10 و ELZ-AN00 می‌باشند. بنابراین به نظر می‌رسد که شاهد وجود نسخه‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس از این گوشی باشیم. اما به تازگی یک رندر از آنر مجیک ٣ لو رفته است که طراحی این گوشی را تا حدودی به نمایش می‌گذارد.

در این رندر، ماژول دوربین اصلی با چینش و شکل عجیبی دیده می‌شود. ظاهراً در قاب پشتی آنر مجیک ٣، دوربین اصلی چهارگانه وجود دارد. همچنین وضوح سنسور اصلی، ۴٨ مگاپیکسل است. از سوی دیگر، در این رندر نمایشگر کم حاشیه و چهار لبه خمیده آنر مجیک ٣ مشاهده می‌شود. اسم رمز این گوشی، Elizabeth خواهد بود. در کنار تمام این‌ها، شاهد انتشار تصویری زنده از آنر مجیک ٣ هستیم.

تصویر زنده Honor Magic 3

تصویر زنده Honor Magic 3

در این تصویر زنده، طراحی قاب جلویی مدل ELZ-AN20 دیده می‌شود. در این قاب، نمایشگر دو لبه خمیده آبشاری با حفره نمایشگر بیضوی دیده می‌شود. اما اجازه دهید تا به برخی از مشخصات احتمالی آنر مجیک ٣ بپردازیم. گفته می‌شود که این دستگاه، مجهز به نمایشگر ۶.٧۶ اینچی دو لبه خمیده آبشاری با پنل OLED خواهد بود. وضوح این پنل، ٢,٧٢٢×١,٣۴۴ است. این دستگاه، اولین گوشی هوشمند است که به تراشه Snapdragon 888 Plus تجهیز می‌شود.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

مدل استاندارد آنر مجیک ٣، به شارژر ۶۶ واتی مجهز می‌شود. با این وجود، احتمالاً مدل‌های گران‌تر با شارژر بی سیم ۵٠ واتی و شارژر سیمی ١٠٠ واتی ارائه می‌شوند. ظاهراً دوربین اصلی ۴٨ مگاپیکسلی این دستگاه، اندازه ١/١.۵” اینچی دارد. قابلیت زوم دیجیتال ١٠٠ برابری نیز در این گوشی حضور خواهد داشت. اندروید ١١ به همراه رابط کاربری MagicUI 5.0 در این گوشی ارائه خواهد شد. همچنین آنر مجیک ٣، دارای یک نسخه با ١٢ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

نظر شما در مورد تصاویر لو رفته Honor Magic 3 و مشخصات منتسب به آن چیست؟ آیا این گوشی توانسته است نظر شما را به خود جلب کند؟ کدام ویژگی آنر مجیک ٣ برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

تصاویر اصلیش اومده مثله میت است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️