حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زوم ۵ برابری لنز پریسکوپی Pixel 6 XL در جدیدترین نسخه بتا اندروید ۱۲ مشاهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل درصورت صحت شایعات مطرح شده درباره آنها، درحال ارتقا اساسی در زمینه دوربین‌های خود می‌باشند. رندرهای فاش شده Pixel 6 XL نشان می‌دهد که این گوشی از یک ترکیب سه‌گانه دوربین پشتی بهره برده که شامل یک لنز پریسکوپ با قابلیت زوم ۵ برابری نیز می‌باشد. به‌تازگی اما، مدارک بیشتری برای اثبات وجود این قابلیت در پرچمدار آینده گوگل بدست آمده است.

زوم ۵ برابری لنز پریسکوپی Pixel 6 XL

با استناد به XDA-Developers، و مادکننده‌ی دوربین گوگل با نام cstark27، در آخرین بروزرسانی برنامه Google Camera(نسخه 8.3.252)، در چندین مورد به گزینه‌های بزرگنمایی “ultratele” و “5X” اشاره شده است. علاوه‌بر این، توسعه‌دهنده مذکور همچنین شواهدی را کشف کرده است که نشان می‌دهند میزان بزرگنمایی واقعی ممکن است 4.3 برابر باشد.

تا امروز هیچ مرجع مشخصی وجود نداشته که به‌طور خاص قابلیت‌های بزرگنمایی اولترا تله یا همان زوم 5X جدید را به Pixel 6 XL مرتبط کند. با این حال، باتوجه به وجود دوربین پریسکوپ در رندرها و قاب‌های فاش شده از این گوشی، احتمال استفاده از این مورد زیاد است.

زوم ۵ برابری لنز پریسکوپی در قاب Pixel 6 XL

زوم ۵ برابری لنز پریسکوپی در قاب Pixel 6 XL

اگر آخرین اطلاعات و رندرهای فاش شده از گوشی‌های آینده گوگل صحیح باشند، به احتمال زیاد Pixel 6 XL اولین گوشی پیکسل با ترکیب دوربین عقب سه‌گانه خواهد بود. گوشی‌های پیکسل تا زمان معرفی سری Pixel 4، تنها از یک دوربین در پنل پشتی خود استفاده می‌کردند که بعد از معرفی سری چهارم، به ترکیب دوربین دوگانه اصلی و تله ۲ برابری ارتقا یافت. Pixel 5 سال گذشته نیز از یک دوربین دوتایی برخوردار بود اما لنز تله‌فوتو جای خود را به دوربین اولترا واید داد.

دوربین پریسکوپی در سری پیکسل گوگل، می‌تواند روزنه‌ای برای افزایش کیفیت عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این گوشی‌ها از فواصل طولانی باشد. گوگل از فناوری Super Res Zoom برای امکان بزرگنمایی بهتر استفاده می‌کند و پیکسل ۴ این ترکیب را با یک سنسور تله‌فوتو 2X ارائه داد به‌طوری‌که با استفاده از این قابلیت، امکان بزرگنمایی تا 8X فراهم شد. بنابراین منطقی است که هنگام ترکیب دوربین پریسکوپ با فناوری بزرگنمایی نرم‌افزاری گوگل، بتوانیم ویژگی زوم مناسب تا 10X و حتی بالاتر را شاهد باشیم.

مشخصات کامل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو لو رفت: پرچمداران تمام عیار گوگل

نظر شما راجع به امکان زوم ۵ برابری لنز پریسکوپ دوربین Pixel 6 XL چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی