حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A12 با تراشه اگزینوس ۸۵۰ ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفت ماه پیش بود که گلکسی A12 سامسونگ با مدیاتک Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. با این حال به تازگی می شنویم که سامسونگ گلکسی A12 با تراشه اگزینوس ۸۵۰ ارایه خواهد شد.

مدل اگزینوس ۸۵۰ گلکسی A12 

این گوشی قبلاً در صفحه پشتیبانی سامسونگ با شماره مدل SM-A127F ظاهر شده است. این اشاره می کند گوشی مذکور در همین گوشه کنار قرار دارد.

سامسونگ تمایل دارد که از هر دو پردازنده Snapdragon و Exynos در تلفن های سری S خود استفاده کند. اکنون به نظر می رسد سامسونگ انواع چیپست را تحت سری A خود هم استفاده کند.

طبق منبع حبری، نسخه جدید Galaxy A12 به پردازنده ۸ نانومتری Exynos 850 با مشخصات ۴ هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 و ۴ هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 مجهز خواهد شد.

گوشی گلکسی سامسونگ

گوشی گلکسی سامسونگ

گلکسی A12 هفت ماه پیش با مدیاتک Helio P35 همراه با حداکثر 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اروپا آغاز به کار کرد. اکنون این شرکت Galaxy A12 به مدل (SM-A127F) و مجهز به اگزینوس 850 را به بازار عرضه خواهد کرد. تراشه Helio P35 با استفاده از فرآیند ساخت ۱۲ نانومتری TSMC ساخته شده در حالی که تراشه Exynos 850 بر روی فناوری پردازش ۸ نانومتری LPP سامسونگ ساخته شده است. بنابراین انتظار داریم که Exynos 850 در مقایسه با Helio P35 از مصرف انرژی بهتری برخوردار است.

بقیه مشخصات و همچنین طراحی آن همانند A12 قدیمی (SM-A125F) باقی خواهد ماند. بنابراین، می توان آن را به جای Galaxy A12s شایعه شده باید آن را Galaxy A12 نامید (زیرا تغییر فقط در نوع چیپست است). حتی لیست بلوتوث SIG اخیر و لیست اولیه خرده فروشی از طریق GizPie نیز همین را نشان می دهد. در حال حاضر نمی توانیم نام آن قطعا تأیید کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه با اگزینوس ۸۵۰ چقدر جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza3000

خدا رو شکر این مورد خوبه اگزینوسش بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)