حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A04s با تراشه Exynos 850 ارایه می شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری گلکسی A0n (منظور از n نسل دستگاه‌ است) محصولات کاملا اقتصادی خانواده گلکسی A است که کمی از مدل‌های با پسوند Core بهتر هستند. به نظر می‌رسد یک تراشه موفق از سری Galaxy A1n به رده پایین‌تر خواهد آمد تا دستگاه‌های این رده را بهتر کند. در جدیدترین شایعه می‌شنویم که سامسونگ گلکسی A04s با تراشه Exynos 850 ارایه می شود.

گلکسی A04s

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی A03s سال گذشته جانشینی با دستگاهی به نام گلکسی A04s (SM-A047F) خواهد داشت و به تازگی در Geekbench دیده شده است. این گوشی که هنوز معرفی نشده دارای امتیاز 152 تک هسته‌ای و عملکرد چند هسته ای با امتیاز 585 در بنچمارک GeekBench است.

بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که این دستگاه از چیپست Exynos 850 بهره می‌برد که در سایر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ مانند گلکسی A13 و گلکسی M13 نیز یافت می‌شود. علاوه بر اگزینوس 850، این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم است و احتمالاً اندروید 12 را با رابط کاربری One UI 4 عرضه می‌کند.

گلکسی A04s

گلکسی A04s

گلکسی A04s سامسونگ را چندی پیش در رندرهایی دیدیم. طراحی که یک جزیره دوربین بازطراحی شده در پشت داشت. همچنین برای دوربین سلفی همان بریدگی V شکل در برای نمایشگر تصور کرده بود.

رندر های گلکسی A04s از بهبود طراحی این دستگاه نسبت به نسل قبل حکایت دارند

بر اساس گمانه زنی ها، گلکسی A04s باید یک پنل نمایشگر LCD در اندازه 6.5 اینچی با رزلوشن HD+ و رفرش‌ریت 60 هرتز داشته باشد. انرژی آن از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

نظر شما درباره گلکسی A04s احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)