حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A12 سامسونگ با مدیاتک Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

پس از مدت کوتاهی شایعات درباره یکی از اقتصادی ترین گوشی های سامسونگ، امشب این دستگاه رسما معرفی شد. گلکسی A12 سامسونگ با مدیاتک Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شده است.

گلکسی A12

گلکسی A12 جانشین گلکسی A11 است که در ماه مارس معرفی شد و بخش هایی از دوربین و باتری را به روز می کند.

گلکسی A11 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است، در حالی که گلکسی A12 با یک باتری 5000 میلی آمپری عرضه می شود، هر دو با 15 وات شارژ می شوند.

گلکسی A11 دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک واحد سنسور عمق ۱۳ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق العاده و ۲ مگاپیکسلی است. از طرف دیگر گلکسی A12 سنسورهای فوق عریض و عمق سنح را حفظ می کند، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را با یک ماژول ۴۸ مگاپیکسلی عوض می کند و یک واحد ماکرو ۲ مگاپیکسلی دریافت می کند. اینها به شکل یک مربع مرتب شده اند.

گلکسی A12

گلکسی A12

گلکسی A12 دارای یک نمایشگر بزرگتر 6.5 اینچی HD+ با طراحی Infinity-V است که دارای یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده که بدون تغییر نسبت به A11 باقی مانده است.

در قلب این دستگاه Galaxy A12 دارای یک پردازنده هشت هسته ای است که شامل هسته های پردازنده با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و 1.8 گیگاهرتز است. سامسونگ نمی گوید که از چه چیپست استفاده کرده است ، اما با مشاهده پیکربندی به نظر می رسد که تلفن هوشمند توسط Helio P35 تغذیه می شود.

سامسونگ همچنین نشان نمی دهد که Galaxy A12 از چه نسخه ای از اندروید استفاده می کند ولی گزینه مورد حدس ما همان اندروید ۱۰ است. این تلفن هوشمند با ۳ گیگابایت ، ۴ گیگابایت یا ۶ گیگابایت رم بوده و دارای سه گزینه ذخیره سازی است: ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت. شما همچنین می توانید یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت دریافت کنید.

Galaxy A12 دارای اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه است. دستگاه همراه با پلتفرم امنیتی Samsung Knox است و در رنگ های سیاه ، آبی ، سفید و قرمز ارائه می شود.

گلکسی A12 از ابتدای سال 2021 (یک ماه دیگر) در دسترس خواهد بود. نسخه 64 گیگابایتی آن 179 یورو قیمت دارد و با 20 یورو بیشتر می توانید فضای ذخیره سازی دو برابر داشته باشید.

نظر شما چیست؟ گلکسی A12 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

زباله‌های جدید سامسونگ رسماً معرفی شدند

Farhad

بی ادب

ali_s

نمیدونم چرا روز معرفی پوکو ام سه معرفی کرد خیلی قشنگ گند زد

SHREK

اصلا ارزش خرید نداره تا وقتی poco M3 هست.

Mahdi

هلیو پی۳۵ قیمتش ۱۸۰ یورو ، شیائومی ردمی ۹ با هلیو جی۸۰ قیمتش ۱۳۰ یورو

Milad7

اصلا خوب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)