حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A04s سامسونگ گواهی Wi-Fi Alliance را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می‌رسد که گلکسی A04s سامسونگ در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. چرا که این تلفن هوشمند به تازگی موفق به دریافت گواهینامه Wi-Fi Alliance شده است. این گوشی در گذشته نیز در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده بود. بنابراین می‌دانیم که Galaxy A04s به تراشه اگزینوس ۸۵۰ و ۳ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. گوشی مورد بحث جانشین Galaxy A03s محسوب می‌شود.

گلکسی A04s سامسونگ از باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود

طبق گزارش MySmartPrice، گلکسی A04s سامسونگ در سایت گواهینامه Wi-Fi Alliance با شماره مدل SM-A045F/DS مشاهده شده است. همین منبع تایید می‌کند که A04s به طور پیش‌فرض به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OneUI مجهز خواهد بود. این تلفن هوشمند آینده سامسونگ از وای فای دو بانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین با توجه به دو حرف DS در پایان شماره مدل، انتظار داریم که این محصول دو سیم‌کارته باشد.

هفته گذشته، گلکسی A04s سامسونگ در سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در لیست بنچمارک مذکور، انتظار داریم که این پایین رده آینده سامسونگ به تراشه اگزینوس ۸۵۰ به همراه ۳ گیگابایت رم مجهز شود. همچنین لیست گیک بنچ نشان داد که A04s از پردازنده گرافیکی ARM Mali-G52 MP1برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند در تست های تک هسته ای امتیاز ۱۵۲ و در تست های چند هسته ای امتیاز ۵۸۵ را کسب کرده است.

سامسونگ گلکسی A04s با تراشه Exynos 850 ارایه می شود

همان‌طور کهGizmoChinaنیز اشاره می‌کند، رندر های Galaxy A04s نشان دادند که ماژول دوربین این دستگاه نسبت به نسل قبل بازطراحی خواهد شد. اما هنوز خبری از پانچ هول نبوده و پایین رده آینده سامسونگ نیز به همان ناچ قطره ای V شکل مجهز خواهد شد. انتظار داریم که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ (با رفرش ریت ۶۰ هرتز) و باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد. این تمام اطلاعاتی است که از گلکسی A04s سامسونگ در اختیار داریم.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پایین رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی