حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی F13 رسما معرفی شد: یک ۱۳ دیگر برای سامسونگ

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، حتما بخوانید، سامسونگ

پس از شایعاتی چند، امروز سامسونگ گلکسی F13 را در هند معرفی کرد. این گوشی با یک تفاوت عمده نسبت به گلکسی M13 ارایه شده است. گلکسی اف ۱۳ ضخیم تر است تا جایی برای باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی باز کند.

گلکسی F13 سامسونگ

گلکسی F13 دارای چیپست سامسونگ به نام اگزینوس 850 و 4 گیگابایت رم است. دو مدل حافظه داخلی و یک اسلات اختصاصی microSD تا حداکثر 1 ترابایت بیشتر در اختیار شما خواهد بود.

این گوشی یک نمایشگر LCD در اندازه 6.6 اینچ دارد که با وضوح Full HD+ همراه شده است. دوربین سلفی درون بریدگی پنل Infinity-V (ناچ قطره طور) قرار داده شده و رزلوشن ۸ مگاپیکسلی دارد.

سه دوربین برای تجربه عکاسی و فیلم برداری اصلی روی قاب پشتی وجود دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی. همچنین یک فلاش LED در جزیره مستطیل شکل دوربین وجود دارد.

دوربین گلکسی F13

دوربین گلکسی F13

این گوشی با باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع 15 واتی عرضه می‌شود که به سرعتی که برخی از رقبا ارائه می‌دهند نزدیک نیست، بنابراین بهتر است شارژر آن را به شب موکول کنید.

به گفته این شرکت، گلکسی F13 یک گوشی دو سیم کارته است و دارای سوئیچ خودکار اینترنت سیم کارت بین ۲ سیم کارت خواهد بود که به گفته این شرکت، برای دستگاهی در این محدوده قیمت پایین اولین ارائه است.

این گوشی دارای رابط کاربری One UI با اندروید 12 است. سامسونگ Knox Security به شما تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت را ارایه می کند.

گلکسی F13 در رنگ‌های آبی، سبز و مسی عرضه می‌شود. قیمت آن در هند و برای مدل ۶۴ گیگابایت معادل 155 دلار است. مدل ۱۲۸ گیگابایت با قیمت 167 دلار عرضه می شود.

نظر شما درباره گلکسی اف ۱۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)