حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ها و مشخصات کلیدی گلکسی M22 سامسونگ فاش شد؛ مشابه با گلکسی A22

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

مجموعه جدیدی از رندر های گلکسی M22 سامسونگ به صورت آنلاین منتشر شده است که ظاهر و برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را به ما نشان می‌دهد. پیش بینی می شود که امسال این غول فناوری کره جنوبی چندین گوشی هوشمند به بازار عرضه کند.

رندر ها و مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی M22 فاش شد

گلکسی M22 یکی از دستگاه های مورد انتظار است که به زودی تحت نام سری M به بازار معرفی خواهد شد. این تلفن همراه قبلاً گواهینامه NBTC تایلند با شماره مدل SM-M225FV دریافت کرده است. گلکسی M22 مانند نسل های قبلی خود یک گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود. در اوایل سال جاری، این شرکت گوشی های اقتصادی مانند گلکسی A22 و گلکسی F22 را به بازار عرضه کرد که ظاهری مشابه داشتند اما از نظر ظرفیت باتری و ضخامت متفاوت بودند.

رندر های منتشر شده از سامسونگ گلکسی M22

قرار است به زودی Galaxy M22 وارد قفسه فروشگاه ها شود. امروز اما طریق DealNTech طراحی و برخی مشخصات اصلی این گوشی به بیرون درز کرده است. سری M شباهت زیادی به سری A دارد. در نتیجه، به نظر می رسد که گلکسی M22 با برادرش در سری A، یعنی گلکسی A22 مشابهت زیادی داشته باشد. این گوشی از یک نمایشگر Infinity-V بهره خواهد برد و یک ناچ قطره ای در بالای صفحه نمایش خواهد داشت.

ماژول دوربین اصلی مربع شکل و دارای چهار لنز به همراه یک فلاش LED خواهد بود. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن HD + و رفرش ریت ۹۰ هرتزی برخوردار است. قلب تپنده این گوشی  تراشه مدیاتک Helio G80 خواهد بود.

علاوه بر این، گلکسی M22 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند با حافظه های دیگری نیز عرضه می شود یا خیر. این دستگاه دارای یک اسلات microSD است تا مشتریان بتوانند حافظه داخلی را تا ۱ ترابایت افزایش دهند.

رندر منتشر شده از Galaxy M22 که محل قرارگیری دوربین ها را به خوبی نشان می‌دهد

انتظار می رود این گوشی هوشمند با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو ارائه شود. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. علاوه بر این، سیستم عامل اندروید ۱۱ همراه با رابط کاربری OneUI برای این گوشی استفاده می‌شود. باتری گلکسی M22 سامسونگ ۵۰۰۰ یا ۶۰۰۰ میلی آمپری و همراه با شارژ سریع ۲۵ وات خواهد بود.

گلکسی M22 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری به معرفی نزدیک تر شد

گلکسی M22 چه قیمتی خواهد داشت؟

انتظار می رود که Galaxy M22 در سه رنگ جذاب سفید ، آبی و مشکی برای فروش آماده شود. در حالی که جزئیات مربوط به قیمت این دستگاه هنوز در دسترس نیست، اما قیمت نسخه اروپایی آن به بیرون درز کرده است. در اوایل این ماه سودانشو آمبور، افشاگر اطلاعات، تصویری از این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشت که قیمت گذاری آن را در اروپا نشان می‌داد. قیمت گلکسی M22 سامسونگ ۲۳۹.۹۰ یورو (حدود ۲۸۲ دلار) در خرده فروشی ها خواهد بود. این قیمت شامل مالیات بر ارزش افزوده است و مربوط به نسخه ۴-۱۲۸ گیگابایتی می‌شود.

نظر شما درباره این میان رده جدید سامسونگ چیست؟ آیا فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟ در صورت ورود این گوشی به بازار کشورمان، آیا حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی