حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر مک بوک جدید اپل با پیروی از سبک طراحی رنگی آیمک منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، رندر، لپ‌تاپ

امسال اپل با معرفی آیمک جدید خود، همه را غافلگیر کرد. اگرچه بروزرسانی های داخلی این all-in-one چیز خیلی خارق العاده ای نبود، اما آنچه واقعاً تعجب آور است، طراحی جسورانه دستگاه، به خصوص استفاده از رنگ های روشن در آن بود. با این حال، به نظر می رسد که این رویکرد زیباشناختی تازه، یکبار مصرف نخواهد بود، چراکه با توجه به تازه ترین رندر ها، گفته می شود مک بوک های جدید این شرکت با سبک طراحی رنگی معرفی خواهند شد.

رندر مک بوک جدید

به نقل از pocketnow، افشاکننده محصولات اپل Jon Prosser، که پیش تر پیش بینی کرده بود آیمک جدید از یک طراحی رنگارنگ بهره می برد، اکنون ادعا می کند که این شرکت روند مشابهی را با سری مک بوک جدید خود نیز خواهد داشت.
پراسر به منبعی استناد می کند که ادعا می کند نمونه اولیه مک بوک آبی رنگ را دیده است. اگر اپل در حال آزمایش رنگ آبی برای خانواده مک بوک می باشد، دور از ذهن نیست که گزینه های رنگی بیشتری نیز روی میز باشند. در سالیان گذشته، محصولات سخت افزاری اپل به طور فزاینده ای در رنگ های جدید، پررنگ ظاهر شده اند. در ابتدا آیفون XR این روند را احیا کرد، سپس با آیفون 11 و 12 ادامه یافت، سپس به آیپد ایر جدید و در نهایت به آیمک با تراشه M1 راه یافت.

رندر مک بوک جدید

رندر مک بوک جدید

با این حال، مشخص نیست که آیا مک بوک مورد بحث، نسخه جدیدی از مک بوک ایر خواهد بود و یا احیای مک بوکی براقی که اپل چند سال پیش تولید آن را متوقف کرده بود. گفته می شود که این شرکت ساکن کوپرتینو، به شدت مشغول کار بر روی یک خانواده مک بوک جدید با طراحی نو می باشد که از تراشه داخلی جدید مانند M۱ یا M۲ استفاده می کند و پس از چندین سال، تراشه های اینتل را از این سری حذف می کند. طبق ادعای منابع مختلف، اپل در حال آماده سازی برای عرضه مدل های جدید 14 و 16 اینچی مک بوک پرو برای نیمه دوم سال 2021 است و ممکن است آن ها را با طراحی رنگی به بازار عرضه کند.

مشخصات احتمالی لپ تاپ های جدید اپل

گزارش شده است که این لپ تاپ ها، از بروزرسانی هایی مانند کارت خوان microSD و پورت HDMI نیز استفاده می کنند. علاوه بر این، شایعه شده است که آن ها از فناوری mini-LED که اپل در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید استفاده کرده است، نیز بهره می برند. همچنین گفته می شود که مدل های جدید مک بوک پرو مجهز به سیستم شارژ MagSafe با کابل برق مغناطیسی نیز هستند، تراشه M2 در قلب آن قرار خواهد گرفت و تاچ بار لمسی که در نسل پیشین به این سری اضافه شده بود، به نفع مجموعه ای از کلید های فیزیکی حذف خواهد شد.

اپل تولید انبوه تراشه Apple M2 را از ابتدای ماه جاری آغاز کرده است

نظر شما راجع به رندر مک بوک های جدید اپل با طراحی رنگی مشابه آیمک چیست؟ آیا از این سبک رنگی خوشتان می آید یا طراحی های کاریزماتیک و با رنگ های سنگین تر را ترجیح می دهید؟ نظر من اینست که اپل نسخه ایر را به دلیل مدل جوان پسندانه و قیمت ارزان تر، با طراحی رنگی عرضه کند و مدل پرو را مشابه گذشته، با رنگ های تیره و تنوع رنگی کمتر، دقیقا مشابه با آیفون های خود، عرضه کند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

درسته 👏
مک بوک ایر رو اینطور بده و مک بوک پرو یکم رنگ های سنگین تری داشته باشه خوبه

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی