حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A22 سامسونگ با رفرش ریت ٩٠ هرتزی رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

پس از آشنایی با مدل 5G گلکسی A22 سامسونگ حالا نوبت به مدل 4G آن است. این دستگاه، از مشخصات برجسته‌ای مانند تراشه Helio G80 و نمایشگری با پنل Super AMOLED و رفرش ریت ٩٠ هرتزی استفاده می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی A22 سامسونگ

گلکسی A22

گلکسی A22

به گزارش Sammobile، گوشی Galaxy A22 4G هم اکنون رسماً معرفی شده است. این گوشی، مجهز به نمایشگری با قطر ۶.۴ اینچی است. پنل این نمایشگر، از نوع Super AMOLED با وضوح +HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. در بالای این نمایشگر، شاهد استفاده از ناچ قطره‌ای Infinity U هستیم. تفاوت طراحی این گوشی با Galaxy A22 5G، تغییر در شکل ناچ و چینش دوربین‌ها است.

 

سامسونگ گلکسی A22 مدل 5G با Dimensity 700 رسما معرفی شد

 

جانشین گوشی Galaxy A21، به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ١١ استفاده می‌کند. این نسخه، به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 ارائه می‌شود. اما در بخش مشخصات سخت افزاری، شاهد وقوع اتفاقات خیلی خوبی نیستیم. این گوشی، از تراشه نسبتاً قدیمی و ضعیف Helio G80 استفاده می‌کند. این تراشه‌، با لیتوگرافی ١٢ نانومتری ساخته شده است.

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

 

برای گلکسی A22 سامسونگ، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. در کنار این موضوع، شاهد استفاده از ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی هستیم. در بخش دوربین اصلی، گلکسی A22 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه‌ با چینش مربعی است. استفاده از چنین ماژول دوربینی را پیش‌تر در گوشی Galaxy A12 نیز دیده بودیم.

این دوربین اصلی، از سنسورهای ٢+٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در این مجموعه دوربین های عکاسی فوق عریض و ماکرو را در خود دارد. دوربین سلفی هم دارای وضوح ١٣ مگاپیکسلی است و در همان ناچ قطره‌ای (U شکل، در مقابل V شکل مدل 5G) تعبیه شده است. نکته مثبتی که در بخش دوربین اصلی این گوشی وجود دارد، استفاده از لرزشگیر اپتیکال است. گلکسی A22 سامسونگ، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی A22 نسخه 4G

مشخصات فنی گلکسی A22 نسخه 4G

جدیدترین گلکسی سامسونگ، از وزن ١٨۶ گرمی در کنار ضخامت ٨.۴ میلی متری بهره مند شده است. رنگ بندی این گوشی، در ۴ رنگ مشکی، نعنایی، بنفش و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. احراز هویت این گوشی، به وسیله حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم نیز امکان پذیر است. درگاه کارت حافظه جانبی، وای فای دو بانده، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، بلوتوث نسخه ۵.٠ و درگاه شارژ Type-C، از دیگر مشخصات گلکسی A22 سامسونگ هستند.

در انتها، سامسونگ این گوشی را به باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. این باتری، به وسیله شارژر ١۵ واتی درون جعبه تغذیه می‌شود که برای چنین ظرفیتی، کمی کند است. متأسفانه، سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد قیمت این گوشی اعلام نکرده است. اما انتظار می‌رود با عرضه گسترده‌تر این گوشی، جزئیات قیمت آن نیز در دسترس عموم قرار بگیرد.

نظر شما در مورد مشخصات فنی Galaxy A22 4G چیست؟ آیا این گوشی مورد پسند شما واقع شده است؟ عملکرد سامسونگ در رده گوشی‌های اقتصادی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

این هم صفحه نمایشش داغونه هم پردازنده

Mb.Pcr

ای کاش ۹۰ هرتز نمیزد و فول اچ دی میزد

تنها نقطه مثبتش نمایشگرشه.
گرچه ۷۲۰ برا ۶.۴ اینچی فاجعست…

Mahdi

خب مرد حسابی این پایین رده هست ۱۲۰ هرتز ال‌سی‌دی و فول اچ‌دی میزدی ، طراحی پشتش عالیه ولی حیف ، پردازنده هم اون طور که دوستان میگن بد نیست خب ردمی ۹ هم همین تراشه هست و مشکلی نداره

ali.reza.9821

مدل 5Gش ایران بیاد چند در میاد ؟
اینا که 5G هستن، 4g+ هم هستند ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️