حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M22 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری به معرفی نزدیک تر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ روی تلفن هوشمند میان رده دیگری با نام Galaxy M22 کار می کند. این دستگاه تا حد زیادی بر اساس گلکسی A22 است که اخیراً به بازار عرضه شد. بنابراین آنها می توانند بسیاری از مشخصات مشترک داشته باشند. گلکسی M22 اکنون گواهینامه های لازم را دریافت کرده است. این یعنی Galaxy M22 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری به معرفی نزدیک تر شده است.

گلکسی M22

گلکسی M22

گلکسی M22

گوشی سامسونگ Galaxy M22 با مدل عددی (SM-M225FV_DS) اوایل امروز در پایگاه داده Bluetooth SIG دیده شده است. این دستگاه دارای بلوتوث 5.0 با LE (انرژی کم) و EDR (نرخ داده بهبودیافته) است. با توجه به شماره مدل دستگاه باید گفت که از ویژگی های اتصال LTE و شکاف کارت دو سیم کارت برخوردار است. به نظر می رسد که سامسونگ برای اولین بار آزمایش گلکسی M22 را در سپتامبر سال ۲۰۲۰ آغاز کرده باشد زیرا پایگاه داده صدور گواهینامه از آن زمان ورودی های مرتبطی دارد.

طبق اطلاعات قبلی سامسونگ Galaxy M22 را به پردازنده مدیاتک Helio G80 به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD مجهز کرده است. همچنین مشخص شد که این تلفن هوشمند می تواند دارای یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و یک چدوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی در عقب باشد. این دستگاه باید قادر به ضبط فیلم های 1080p باشد، درست شبیه به Galaxy A22.

گلکسی M22 همچنین می تواند با اندروید ۱۱ پیش فرض و One UI 3.x عرضه شود. این گوشی ممکن است با صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED Infinity-U با رزولوشن HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز ارائه شود. همچنین می تواند از ویژگی های LTE ، GPS ، WI-Fi b / g / n / ac ، بلوتوث 5.0 ، پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری بهره ببرد. این تلفن می تواند توسط یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۲۵ وات تامین شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M22 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)