حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل باتری مگ سیف را برای سری آیفون ۱۲ و با قیمت ۹۹ دلار معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، گجت‌های داغ

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه اپل در حال ساخت باتری مگ سیف برای آیفون می‌باشد و در نهایت امروز، بسته لوازم جانبی جدید برای سری آیفون 12 معرفی شد. این محصول که در فروشگاه آنلاین اپل نیز موجود است، 99 دلار(یا 12 پرداخت ماهانه 8.25 دلاری) قیمت‌گذاری می‌شود. درحالی‌که اپل به ظرفیت باتری قرار داده شده در داخل بسته اشاره‌ای نکرده است، این شركت اما بیان می‌کند که باتوجه به نوع اتصال، باتری مگ سیف با توان ۱۵ یا ۲۰ وات شارژ می‌شود.

باتری مگ سیف آیفون ۱۲

اپل در بیانیه‌ای اعلام می‌کند: “برای شارژ بی‌سیم باتری MagSafe با توان ۱۵ وات، کافیست تنها یک کابل Lightning را به آن متصل کنید. با آداپتور برق بالاتر از 20 وات اما، می‌توانید باتری MagSafe و آیفون خود را حتی با سرعت بیشتری نیز شارژ کنید.” به خاطر داشته باشید که اپل آداپتور یا کابل را در جعبه محصولات جدید خود قرار نمی‌دهد، اگرچه یک شارژر 20 واتی USB-C را می‌توانید با قیمت 19 دلار خریداری کنید و یک کابل USB-C به لایتنینگ 1 متری نیز 19 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

اپل در ادامه اضافه می‌کند: “اتصال بسته باتری MagSafe به‌صورت یک ضربه محکم و ناگهانی است. طراحی جمع‌وجور و بصری آن، شارژ در حین حرکت را آسان می‌کند. آهنرباهای کاملاً همسو، آن را به iPhone 12 یا iPhone 12 Pro متصل نگه داشته و شارژ بی‌سیم ایمن و قابل اطمینان را فراهم می‌کنند و  همچنین به‌طور خودکار نیز شارژ می‌شوند، بنابراین نیازی به روشن یا خاموش کردن آن نیست. باتری MagSafe هیچ تداخلی در کارت‌های اعتباری شما پدید نمی‌آورد.”

باتری مگ سیف اپل

باتری مگ سیف اپل

در صفحه پشتیبانی محصول که اپل روز سه‌شنبه منتشر کرد، این شرکت می‌نویسد: “قبل از استفاده از بسته باتری MagSafe خود، آن را به‌طور کامل با استفاده از کابل Lightning to USB و با آداپتور برق 20 وات یا بالاتر شارژ کنید.” چراغ وضعیت در آن به این معنی است که دستگاه در حال شارژ شدن می‌باشد درحالی‌که در زمان شارژ کامل، چراغ سبز را مشاهده خواهید کرد. اگر باتری بیش از حد گرم شود، نرم‌افزار به‌طور خودکار شارژ بالای 80 درصد گوشی را متوقف می‌کند؛ سپس آیفون خود را به مکانی خنک‌تر منتقل کرده و با کاهش دما، باتری باید دوباره به شارژ کردن خود ادامه دهد.

آیفونی که قرار است از بسته باتری مگ سیف استفاده کند، باید iOS 14.7 را نصب داشته باشد. این محصول درحال‌حاضر در فروشگاه‌های فیزیکی اپل در دسترس نیست. شرکت ساکن کوپرتینو طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی را ارائه می‌دهد که از پلتفرم MagSafe برای اتصال به پشت سری آیفون 12 استفاده می‌کنند. این موارد شامل کیف پول چرمی، کیف‌های بدون باتری و موارد دیگر می‌باشند.

شایعات شارژ وایرلس معکوس آیفون در حال محقق شدن است؟

به‌نظر می‌رسد که با عرضه این لوازم جانبی، کاربران درنهایت می‌توانند قفل شارژ وایرلس معکوس خود را به‌صورت محدود و برای سری آیفون 12 باز کنند. شارژ بی‌سیم معکوس که در ابتدا گفته می‌شد در سری آیفون 11 قرار گرفته است، به تلفن هوشمند اجازه می‌دهد تا انرژی خود را با سایر دستگاه‌هایی که از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند از جمله تلفن‌های دیگر، ایربادزها، ساعت‌های هوشمند و موارد دیگر به اشتراک بگذارد.

با این حال، چند نکته مهم وجود دارد. برخلاف سایر گوشی‌های دارای شارژ بی‌سیم معکوس از جمله هواوی Mate 20 Pro که برای اولین بار این تکنولوژي را روانه بازار کرد و حتی Wireless PowerShare که در سری Galaxy S10 سامسونگ معرفی شد، راهکار اپل کمی متفاوت است؛ چراکه تنها دستگاهی که می‌تواند با شارژ بی‌سیم معکوس سری 12 آیفون استفاده شود، باتری MagSafe می‌باشد.

همانطور که اپل در صفحه پشتیبانی خود از لوازم جانبی جدید اعلام کرده است، “اگر هر دو دستگاه آیفون و باتری MagSafe شما نیاز به شارژ دارند، می‌توانید همزمان آنها را شارژ کنید. بسته باتری MagSafe خود را به آیفونتان متصل کرده و سپس با استفاده از آداپتور برق 20 وات یا بالاتر، MagSafe Battery Pack می‌تواند آیفون شما را با حداکثر توان 15 وات شارژ شارژ کند.” 

این موضوع نشان می‌دهد که اپل به شارژ وایرلس معکوس اهمیت داده و در نهایت شاید بتوان از این روش، برای شارژ AirPods نیز استفاده کرد.

چرا ویژگی MagSafe آیفون ۱۲ برای آینده اکوسیستم اپل بسیار اهمیت دارد؟

نظر شما راجع به باتری مگ سیف جدید اپل برای سری آیفون ۱۲ و قیمت ۹۹ دلاری آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی