حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ وایرلس معکوس آیفون ۱۳ شاید ارایه شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

هم شارژر وایرلس خیلی دیر به آیفون ها آمد و هم شارژ وایرلس معکوس تاخیر قابل توجهی دارد. هر سال تقریبا شایعه ارایه این ویژگی منتشر می شود اما در نهایت توانایی آن وجود ندارد. جالب تر حتی اینکه گفته می شود قابلیت شارژ بی سیم معکوس آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ وجود دارد اما به صورت نرم افزاری غیرفعال است! امروز اما خبر می رسد که شارژ وایرلس معکوس آیفون ۱۳ شاید ارایه شود. همچنین حجم باتری خانواده آیفون ۱۳ هم در این گزارش وجود دارد.

شارژ وایرلس معکوس آیفون ۱۳

انتظار می رود سری آیفون ۱۳ اپل حوالی شهریور امسال عرضه شود. انتظار می رود این شرکت چهار مدل آیفون جدید را به عنوان جانشین سری آیفون ۱۲ فعلی، روانه بازار کند. این مدل ها شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- آیفون ۱۳
  2. ۲- آیفون ۱۳ مینی
  3. ۳- آیفون ۱۳ پرو
  4. ۴- آیفون ​۱۳ پرو مکس

در گذشته جزئیاتی از مدل های آیفون ۲۰۲۱ به بیرون درز کرده است. این گزارش های فاش شده حاکی از آن است که آیفون های آتی نسبت به سری آیفون ۱۲ یک ارتقا خواهند داشت. این ارتقا مربوط به قابلیت شارژ بی سیم آیفون است.

طبق اطلاعات جدید، آیفون های ۲۰۲۱ دارای سیم پیچ شارژ بی سیم بزرگتری خواهند بود. همچنین امکان داشتن شارژ بی سیم معکوس را هم دارند. در کنار این موارد اندازه باتری خانواده iPhone 13 هم لو رفته است.

به گفته منبع این خبر، اپل می تواند سیم پیچ شارژ آیفون ۱۳ را کمی بزرگتر در نظر بگیرد. با این حالت این گزارش جزئیات سرعت شارژ بی سیم را نشان نمی دهد. با این حال، ادعا می شود که اپل می تواند پشتیبانی از شارژ بی سیم سریع تر را از طریق سیستم MagSafe ارائه دهد.

شارژر معکوس وایرلس

شارژر معکوس وایرلس

احتمالا اپل قابلیت شارژ بی سیم معکوس را برای Apple Watch و AirPods محدود می کند

گنجاندن سیم پیچ بزرگتر همچنین می تواند منجر به شارژ بی سیم معکوس شود. ویژگی که شایعه قدیمی برای تحقق در سری آیفون 13 است. به احتمال زیاد اپل قابلیت شارژ بی سیم معکوس را برای Apple Watch و AirPods محدود می کند.

باتری بزرگتر در خانواده iPhone 13

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که آیفون های جدید باتری بزرگتری خواهند داشت. حجم احتمالی باتری آیفون ۱۳ از قرار زیر است:

  1. ۱- آیفون ۱۳ پرو مکس با باتری ۴۳۵۲ میلی آمپری
  2. ۲- آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ با باتری ۳۰۹۵ میلی آمپری (در مقایسه با باتری ۲۸۱۵ میلی آمپری آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲)
  3. ۳- آیفون ۱۳ مینی با باتری ۲۴۰۶ میلی آمپری

جزئیات دیگر سری آیفون ۱۳ نیز در گذشته به بیرون درز کرده است. آیفون های Pro آتی سه دوربین به همراه فلاش LED و سنسور LiDAR را در خود جای داده اند. تحلیلگر Ming-Chi Kuo ادعا کرد که دوربین دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس از فوکوس خودکار برخوردار است. اپل به جای لنزهای ۵ اِلمانه موجود، یک لنز ۶ اِلمانه معرفی خواهد کرد.

دوربین آیفون ۱۳ پرو اپل یک ویژگی از دوربین Galaxy S21 Ultra سامسونگ را به ارث خواهد برد

برجسته ترین تغییر یک ناچ کوچکتر در آیفون ۱۳ خواهد بود. بریدگی در هر چهار مدل سری آیفون ۱۳ کوچکتر خواهد شد. اپل برای کاهش اندازه ناچ، بلندگوی مکالمه را به لبه بالایی منتقل می کند. این راه حل همچنان به ارائه Face ID ادامه خواهد داد. همچنین شایعه شده است که اپل نمایشگر ۱۲۰ هرتز LTPO را در مدل های Pro ارایه می کند. مشخصات دیگر شامل تراشه سریعتر اپل A15 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت در مدل های Pro است.

مقایسه ناچ آیفون ۱۳ با آیفون ۱۲ اپل

شما تا به حال از موبایل دارای شارژ وایرلس معکوس استفاده کرده اید؟ این ویژگی چقدر برای شما اهمیت دارد؟ حضور یا عدم حضور شارژ وایرلس معکوس آیفون ۱۳ چقدر می تواند در خرید شما تاثیر بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)