حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۲ این امکان را به شما می‌دهد که قبل از دانلود کامل بازی ها، آن را اجرا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اندروید ۱۲

آیا از انتظار های طولانی برای شروع یک بازی اندرویدی و زمان بر بودن دانلود محتوای آن خسته شده اید؟ دیگر نگران نباشید زیرا گوگل راه حلی برای دسترسی سریع تر به بازی های اندرویدی در نظر دارد. گوگل فاش کرده است که اندروید ۱۲ دارای ویژگی به نام «بازی در هنگام دانلود» است که همانطور که از نام آن مشخص است، به شما این امکان را می دهد که قبل از دانلود کامل محتوای بازی، آن را به راحتی روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.

به کمک ویژگی جدید اندروید ۱۲ می‌توانید بازی ها را قبل از اتمام دانلود، اجرا کنید

طبق گزارش Android Authority گوگل مدعی شده است که این ویژگی جدید اندروید می‌تواند تنها در عرض چند ثانیه، بازی مورد علاقه شما را اجرا کند. فناوری پیشرفته دانلود اندروید ۱۲  برای تقویت تجربه بازی تلاش می‌کند از جمله این اقدامات می‌توان به فشرده سازی دقیق بافت، فناوری جدید ضد تقلب (Play Integrity) و بهبود پیش ثبت نام برای عناوین بعدی اشاره کرد.

اگر یک گیمر باسابقه باشید می‌دانید که این قابلیت جدید اندروید یک ویژگی جدید و منحصر به فرد نیست. و در حال حاضر نیز بسیاری از کنسول ها و رایانه ها به شما این امکان می دهند که تنها پس از بارگیری جزئی از یک بازی، آن را اجرا کنید. دیدن این پلتفرم در تلفن های همراه تقریباً نادر است اما می‌توان گفت که این ویژگی در گوشی های هوشمند می‌تواند بیشترین کاربرد را داشته باشد. شما می توانید پس از پیدا کردن یک بازی جدید، بدون تلف کردن وقت خود برای دانلود کامل آن، قبل از اینکه به سر کار یا مدرسه بروید آن را به راحتی اجرا و تجربه کنید.

برترین تغییرات اندروید ١٢ که تا به حال مشاهده کرده‌ایم

نظر شما درباره این ویژگی جدید اندروید ۱۲ چیست؟ آیا این قابلیت برای شما کاربردی و مفید خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی