حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 12 برای سه گوشی ال جی در فصل بهار منتشر خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی، اندروید ۱۲

کمپانی ال جی تقریبا یک سال گذشته و پس از سال‌ها حضور فعال در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند و غیرهوشمند، خروج خود را از این صنعت اعلام کرد. بااین‌حال، در آن زمان این شرکت وعده داد که همچنان به‌روزرسانی‌هایی را برای گوشی‌هایی که به‌تازگی عرضه شده بودند، منتشر خواهد کرد. اکنون ال جی فهرست مختصری از تلفن‌هایی را که در سه‌ماهه دوم سال 2022 به اندروید 12 به‌روزرسانی می‌شوند، اعلام کرده است.

آپدیت اندروید 12 برای سه گوشی ال جی

با وفای به این وعده، این شرکت اکنون فهرستی از گوشی‌های هوشمندی که به‌روزرسانی جدید اندروید 12 را در بازار کره جنوبی دریافت خواهند کرد، منتشر کرده است.

ال جی فاش کرده که گوشی‌های هوشمند Q92 5G ،V50 ThinQ و V50S ThinQ به‌روزرسانی اندروید 12 را در سه‌ماهه دوم سال جاری دریافت خواهند کرد، درحالی‌که گوشی‌های هوشمند Q52 ،Velvet و Wing تنها به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

گوشی هوشمند ال جی V60 در لیست دستگاه‌هایی که قرار است به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند، وجود ندارد؛ اما ازآنجایی‌که این دستگاه در بازار کره جنوبی عرضه نشد، در لیست به‌روزرسانی‌ها در کره جنوبی گنجانده نشده است.

آپدیت اندروید 12 برای سه گوشی ال جی

آپدیت اندروید 12 برای سه گوشی ال جی

این شرکت مصمم است که مشتریان خود را بیش از این برای دریافت آپدیت اندروید 12 معطل نکند و بنابراین، فاش کرده است که گوشی‌های هوشمند LG Wing و LG Velvet نیز آپدیت اصلی بعدی سیستم‌عامل یعنی اندروید 13 را دریافت خواهند کرد که انتظار می‌رود در سه‌ماهه سوم 2022 منتشر شود.

ماه گذشته، ال‌جی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی هوشمند Velvet تأیید و منتشر کرد و آن را به اولین گوشی از این برند تبدیل کرد که آخرین سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند. اگرچه این شرکت قبلاً درزمینهٔ به‌روزرسانی نرم‌افزار سابقه خوبی نداشته است، اما اکنون همه‌چیز متفاوت به‌نظر می‌رسد.

نظر شما پیرامون انتشار آپدیت اندروید 12 برای سه گوشی ال‌جی و همچنین انتشار آپدیت امنیتی برای سه دستگاه دیگر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، بازم دم LG گرم با اینکه از بازار موبایل بیرون رفته هنوز آبدیت هایی که بابد میداد رو میده به گوشیهاش به این میگن ارزش دادن به مشتری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی