حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi CC 11 به تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی یا ٧٨٠ جی مجهز می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی با عرضه گوشی‌های سری Mi CC 11، از طیف جدید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. پیش از این، سری Mi CC9 رونمایی شده بود که برجسته‌ترین گوشی آن سری، Mi CC9 Premium بود. حال، شیائومی قصد دارد تا از نام Mi CC 10 رد شود و برای هماهنگی بیشتر، به Mi CC 11 برسد. اما اکنون، ما جزئیات جدیدی را از شیائومی Mi CC 11 در اختیار داریم. در ادامه، به جزئیات این موضوع می‌پردازیم.

شیائومی Mi CC 11

گوشی‌های جدید سری Mi CC، به مدت طولانی در حالت انتظار هستند. به طوری که از حدود دو سال قبل، زمزمه‌های رونمایی از نسل جدید آن در حال گسترش است. اما همچنان خبری از این سری نیست. با این حال، از تاریخ رونمایی احتمالی شیائومی Mi CC 11 نیز گفته بودیم.

 

تاریخ رونمایی Mi Mix 4، می پد ۵، MIUI 13 و Mi CC 11 مرداد یا شهریور است

 

اما نوبت به فاش شدن جزئیات جدیدی از این سری گوشی‌ها رسیده است. بر اساس گزارش Gizchina، قبلاً مدیر محصول و سخنگوی نام تجاری Mi CC، ادعاهایی کرده بود. بر اساس گفته‌های این مدیر مطرح، گوشی‌های جدید این سری، طی همین فصل رونمایی می‌شود که با مطالب اخیر ترنجی نیز مطابقت دارد. همچنین وی تأیید کرد که شیائومی قصد ادامه رونمایی از سری گوشی‌‌های هوشمند Mi CC را دارد. علاوه بر این، ما می‌دانیم که طی ماه‌های گذشته، خیل عظیمی از گوشی‌های جدید شیائومی از تأییدیه‌هایی بهره مند شده‌اند.

پیش از این، یکی از افشاگران ویبو، گزارشاتی را منتشر کرده بود. بنابر آن گزارشات، یک دستگاه جدید از سری Mi CC در راه است. مدل نامبر این دستگاه، “2107119DC” می‌باشد. گرچه هیچ خبر رسمی در مورد این دستگاه وجود ندارد. اما ما فکر می‌کنیم که گوشی مذکور، همان شیائومی Mi CC 11 داستان ما است. حال نوبت به لو رفتن اطلاعاتی جدید از این گوشی رونمایی نشده رسیده است. یکی دیگر از افشاگران شبکه اجتماعی ویبو، در مورد مغز متفکر این گوشی اظهار نظر کرده است. او می‌گوید که شیائومی Mi CC 11، از تراشه Snapdragon 780G یا Snapdragon 778G استفاده خواهد کرد. تراشه Snapdragon 780G، دارای لیتوگرافی ۵ نانومتری است. دیگر تراشه نیز از لیتوگرافی ۶ نانومتری بهره مند می‌باشد. اما این تمام ماجرا نیست. نسخه پروی این دستگاه هم از تراشه Snapdragon 870 بهره خواهد برد.

 

اسنپدراگون ۷۸۰ | Snapdragon 780 کوالکام رسما معرفی شد

 

در همین حین، برخی از اطلاعات دوربین شیائومی Mi CC 11 Pro نیز انتشار یافته است. گفته می‌شود که یک لنز تله فوتو پریسکوپ با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری در این گوشی به کار گرفته خواهد شد. بنابر اخبار قبلی، پنل نمایشگر Mi CC 11 از نوع OLED است. رفرش ریت این پنل، ٩٠ هرتز خواهد بود. شیائومی Mi CC 11 از دوربین اصلی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. لنز تله فوتو در این دوربین تعبیه خواهد شد.

جزئیات دوربین سری می CC 11

چیزی که باید بدانید، این است که اخبار ضد و نقیضی در مورد گوشی‌های آینده شیائومی وجود دارد. برخی از شایعات، می‌گویند که شیائومی Mi 12 و حتی Mi Mix 4، از دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی بهره مند خواهند بود! اما در این صورت، کسانی که می‌خواهند دوربین‌های ٢٠٠ مگاپیکسلی را بر روی Mi CC 11 تجربه کنند، به این هدف نخواهند رسید. چرا که شیائومی برنامه دیگری دارد. ظاهراً سامسونگ قصد دارد تا در سال جاری میلادی، از سنسورهای جدید خود رونمایی کند. این سنسورها، احتمالاً ISOCELL GN3 و GN1s نام دارند. وضوح آن‌ها، مشخص نیست. اما احتمالاً این وضوح، برابر با ۵٠ مگاپیکسل باشد. شیائومی در نظر دارد تا از این سنسورها، برای اولین بار استفاده کند. بنابراین، احتمال به کارگیری آن‌ها در همین سری شیائومی Mi CC 11 چندان بعید نیست. اما شیائومی، همچنان در حال تست و بررسی عملکرد این سنسورها است.

آیا Xiaomi نسل گوشی‌های سری Mi CC را ادامه خواهد داد؟

خب، در کل تردیدی نداریم که شیائومی از سری می CC 11 خود در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند. حتی تا دو ماه آینده، ممکن است این اتفاق رخ بدهد. اما ممکن است این سری، تمرکز خود را در بخش دوربین کم‌تر کند. چرا که کم‌تر کسی پیدا می‌شود که بخواهد برای عکاسی، قید بسیاری از امکانات را بزند. به همین دلیل، شیائومی قصد ایجاد تنوع در امکانات سری Mi CC را دارد.

نظر شما در مورد این مشخصات فنی چیست؟ آیا سری Mi CC 11 مورد پسند شما واقع شده است؟ فکر می‌کنید که شیائومی چه قیمتی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همه چیزش خوبه ولی شبا جان من فریم پلاستیکی نکن😑😑 با یک قاب بعد روش پر خط خش میشه
بعد حسگر بزار زیر صفحه بمونه نیار روی کلید اینا مگه چه قدر روی قیمت تاثیر داره🤔🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️