حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A03s با تراشه مدیاتک Helio G35 و ۴ گیگابایت رم ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بیش از ۱ ماه پیش بود که گلکسی A03s سامسونگ را دیدیم. به نظر می رسد که این دستگاه می تواند در رده قیمتی خود، مشخصات خوبی داشته باشد. در جدیدترین شنیده ها، می بینیم که شاید سامسونگ گلکسی A03s با تراشه مدیاتک Helio G35 و ۴ گیگابایت رم ارایه شود.

مشخصات سخت افزاری گلکسی A03s

مشخصات سامسونگ Galaxy A03s با لیست منتسب به این دستگاه در وب سایت بنچمارک Geekbench دیده شده است. این لیست نشان می دهد که گوشی آینده سامسونگ ممکن است از مدیاتک Helio G35 بهره ببرد. لیست Geekbench نشان می دهد که سامسونگ قبل از معرفی رسمی این گوشی، در حال آزمایش داخلی آن باشد. همچنین Galaxy A03s پیش از این در لیست استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده بود. این اشاره داشت که عرضه تلفن هوشمند در هند نیز می تواند به زودی اتفاق بیفتد.

به گلکسی A03s سامسونگ با طراحی تکراری سلام کنید!

لیست Geekbench مربوط به گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-A037F است. لیست BIS که ماه گذشته مشاهده شد نیز مربوط به Samsung SM-A037F بود. این نشان می دهد تلفن ذکر شده در Geekbench می تواند سامسونگ Galaxy A03s باشد.

گوشی هوشمند Galaxy A03s در آزمایش تک هسته ای امتیاز ۱۶۳ و در آزمایش چند هسته ای امتیاز ۸۴۷ را کسب کرده است. این لیست همچنین نشان می دهد که این تلفن هوشمند به پردازنده هشت هسته ای 2.30 گیگاهرتزی و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است. پردازنده دارای کد رمز MT6765V / WB است که نشان می دهد Galaxy A03s توسط مدیاتک Helio G35 مجهز خواهد شد.

Samsung Galaxy A03s همچنین در بلوتوث SIG مشاهده شد. این نشان می دهد که این تلفن هوشمند می تواند مجهز به بلوتوث ۵ باشد.

پپیش بینی می شود که این گوشی طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی سامسونگ گلکسی A02s را داشته باشد، البته با چند تفاوت. گوشی آینده ممکن است با یک سنسور اثر انگشت جانبی ارایه شود و درگاه میکرو USB را می توان با یک پورت USB Type-C جایگزین کرد.

برای دوربین در رندرهای Galaxy A03s می بینیم که ممکن است از دوربین سه گانه اصلی برخوردار باشد که به صورت عمودی در یک ماژول مستطیل شکل قرار دارد. ممکن است با یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ارائه شود. انتظار می رود صفحه نمایش 6.5 اینچی Infinity-V با یک بریدگی برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراه باشد.

نظر شما درباره Galaxy A03s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

?Helio P35
از اسنپ دراگون بیای مدیا تک؟؟؟
نظری ندارم خیلی تاثیرگذلر بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)