حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Mix 4 قیمت بیشتری نسبت به Mi 11 Ultra خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

شیائومی با سری Mix خود، ثابت کرد که توانایی ایجاد گرد و خاک در بازار گوشی‌های هوشمند را دارد. هر کدام از گوشی‌های این سری، از چند ویژگی کلیدی و نوآورانه بهره مند بوده‌اند. شیائومی Mi Mix 4، نسل بعدی گوشی‌های سری میکس است. اما طبق اخبار تازه، قیمت این گوشی نسبت به پرچمدار کنونی شیائومی، یعنی Mi 11 Ultra بیشتر است.

شیائومی Mi Mix 4

شیائومی Mi Mix 4 به صورت رسمی معرفی نشده است و حتی خبری از تأیید رسمی آن نیست. اما شایعاتی پیرامون این دستگاه منتشر شده‌اند. به طور مثال، یکی از این شایعات به سرعت شارژ تاریخی Mi Mix 4 اشاره دارد.

 

سرعت شارژ تاریخی در شیائومی Mi Mix 4 ارایه خواهد شد

 

اما یکی از مسائل مهم، قیمت این دستگاه پرچمدار است. به نقل از Gizmochina، به نظر می‌رسد که شیائومی در حال کار بر روی یک دستگاه جدید از سری Mix است. این گوشی، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این گوشی، بالأخره پس از ٣ سال هم روال سابق سری Mi Mix را ادامه می‌دهد. آخرین گوشی با نام گذاری عادی در این سری، Mi Mix 3 نام داشت. گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد تجربه کاربری تمام صفحه را به کاربران ارائه کند. اما اکنون، گزارش جدیدی از این دستگاه منتشر شده است. بر اساس این گزارش، شیائومی Mi Mix 4 تنها در یک نسخه عرضه خواهد شد. این تک نسخه، مجهز به دوربین سلفی درون نمایشگر خواهد بود خبری از نسخه‌هایی با قابلیت‌های مجزا نیست.

در گزارشی دیگر، در مورد نمایشگر پرچمدار جدید شیائومی در سری میکس صحبت شده است. به همین ترتیب، این گوشی احتمالاً از نمایشگری با وضوح 2K مانند شیائومی می ١١ اولترا استفاده نخواهد کرد. این موضوع، به دلیل بهبود عملکرد دوربین سلفی زیر نمایشگر به وقوع خواهد پیوست. اما وضوح این نمایشگر، بهتر از نمونه‌هایی است که دارای وضوح +Full HD هستند.

گفتنی است که قیمت شیائومی می میکس ۴، بالاتر از Mi 11 Ultra است. این موضوع، به دلیل بالاتر بودن هزینه تولید این دستگاه و استفاده از مشخصات فنی قابل توجه‌تر است. بنابراین، افزایش قیمت این محصول نسبت به می ١١ اولترا، امری طبیعی است. یکی دیگر از انتظارات ما از این دستگاه پرچمدار رونمایی نشده، وجود نمایشگری بدون زائده و به اصطلاح، تمام صفحه است. به طوری که تقریباً هیچ حاشیه اضافی در قاب جلویی قابل مشاهده نباشد. این غول فناوری چینی، قصد دارد تا یک تجربه کاربری خاص را وارد بازار گوشی‌های هوشمند کند. احتمال می‌رود که شیائومی در این گوشی، از نسخه اورکلاک شده تراشه Snapdragon 888 استفاده کند.

کانسپت رندر منتسب به شیائومی می میکس ۴

کانسپت رندر منتسب به شیائومی می میکس ۴

نظر شما در مورد شیائومی می میکس ۴ چیست؟ آیا این دستگاه و مشخصات لو رفته از آن را می‌پسندید؟ نظر شما در مورد بیشتر بودن قیمت می Mix 4 نسبت به Mi 11 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ببینیم و تعریف کنیم.

منتظر کامنت کاربر عزیز Mi Mix 4 هستیم…

xiaomi mi mix4

نسخه اورکلاک یا غیر اون چون ۸۸۸ هست نمیشه اطمینان کرد فعلا صبر کنیم تا mi mix5

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️