حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی تعداد کاربران فعال MIUI به‌صورت ماهیانه را 564 میلیون نفر اعلام کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی اخیراً به‌صورت رسمی اعلام کرده است که تعداد کاربران فعال ماهانه جهانی MIUI تا تاریخ 11 دسامبر 20/2022 آذر 1401، به 564 میلیون نفر رسیده است. MIUI برای اولین بار در سال 2010 معرفی شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت آن افزایش یافته است. با گذشت سال‌ها، پوسته سفارشی اندروید شیائومی کاربران بیشتری پیدا کرده و اعداد جدید ثابت می‌کند که یکی از محبوب‌ترین رابط کاربری‌های مبتنی‌بر اندروید است.

تعداد کاربران فعال MIUI شیائومی

این اعلامیه در جریان رویداد معرفی نسخه جدید رابط کاربری شیائومی با نام MIUI 14 منتشر شد. شیائومی می‌گوید در 12 سال گذشته، MIUI به ارتقای پیشرفته خود ادامه داده است و هدف آن تعمیق بیشتر همکاری بین نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌باشد.

MIUI در 19 آگوست 2015 به مرز 100 میلیون کاربران ماهانه رسید. سه سال بعد، این پوسته به‌سرعت به 200 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دست یافت. تعداد کاربران فعال ماهانه جهانی MIUI یک سال بعد، در 28 اکتبر 2019، از 300 میلیون نفر عبور کرد. در اوایل سال 2020، تعداد کاربران فعال به 400 میلیون رسید. سال گذشته تعداد کاربران فعال MIUI از مرز 500 میلیون عبور کرد.

این برند اخیراً آخرین نسخه MIUI را معرفی کرده است. این رابط کاربری به‌عنوان بهینه‌ترین و ساده‌ترین نسخه MIUI تا به امروز معرفی شده است و دارای معماری سیستم به‌روزشده می‌باشد. شیائومی می‌گوید MIUI 14 در مقایسه با نسل قبلی خود 60 درصد روان‌تر کار می‌کند.

تعداد کاربران فعال MIUI شیائومی

تعداد کاربران فعال MIUI شیائومی

این رابط کاربری همچنین دارای پوشه‌های قابل تنظیم با آیکون‌های بزرگ و گزینه‌های ویجت جدید با اشکال و اندازه‌های مختلف است. این شرکت همچنین حیوانات خانگی جدیدی را در صفحه اصلی معرفی کرده که اساساً شخصیت‌های متحرکی هستند که در صفحه اصلی گوشی هوشمند شما زندگی می‌کنند.

حفظ حریم خصوصی نیز بدون ذخیره اطلاعات کاربر در فضای ابری بهبود یافته است. تمام اقدامات به‌صورت محلی بر روی دستگاه انجام می‌شود. این رابط کاربری اکنون می‌تواند متن را از تصاویر استخراج کرده و همچنین می‌تواند متن را در تصاویر گالری ترجمه کند.

نظر شما درباره تعداد کاربران فعال MIUI شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی