حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ ۶۶ وات هواوی P50 تائیدیه 3C گرفت: به‌احتمال زیاد خارج از جعبه

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

انتظار می‌رود هواوی در پایان ماه جاری میلادی سری جدید پرچمداران پی ۵۰ خود را معرفی کند. با نزدیک شدن به زمان پیش‌بینی شده، به‌مرور مشخصات بیشتری از این دستگاه‌ها آشکار می‌شوند. در جدیدترین این موارد، شارژ ۶۶ وات هواوی P50، گواهینامه 3C را کسب کرده است که نشان می‌دهد به احتمال زیاد خارج از جعبه معرفی خواهد شد.

شارژ ۶۶ وات هواوی P50

امروز صبح، شماره مدلی با کد JAD-AL50 در سایت صدور گواهینامه 3C چین ذکر شد. این شماره ممکن است طبق منابع ما به نسخه استاندارد و 4G سری Huawei P50 تعلق داشته باشد. شماره مدل مذکور پیش‌تر نیز در سایت‌های مختلف صدور گواهینامه مشاهده شده است.

همانطور که در گواهینامه ذکر شده است، گوشی مورد انتظار هواوی P50 4G، از همان شارژر ۶۶ وات استفاده شده در سری Mate40 پشتیبانی خواهد کرد. هواوی تاکنون شارژرها را به همراه تلفن خود ارائه می‌کرد، با این حال و طبق اطلاعات RODENT950، این شارژر به‌احتمال زیاد در خارج از جعبه گوشی عرضه خواهد شد.

طبق تائیدیه، شارژر دستگاه در حالت‌های زیر از شارژ پشتیبانی می‌کند: حداکثر 10 وات(5 ولت، 2 آمپر)، 40 وات(10 ولت، 4 آمپر) و 66 وات(11 ولت، 6 آمپر). متقاضی این گواهینامه نیز، Huawei Device Company Limited می‌باشد. می‌توان گفت که این لیست مربوط به یک دستگاه پرچمدار است زیرا هواوی معمولاً شارژرهای 66W را با مدل‌های پرچمدار خود عرضه می‌کند.

شارژ ۶۶ وات هواوی P50

شارژ ۶۶ وات هواوی P50

تراشه مورد استفاده در سری هواوی P50

همانطور که در بالا ذکر شد، همان شماره مدل قبلاً در گواهینامه TENAA که در آن دستگاهی، سیستم‌عامل Harmony را اجرا می‌کرد، ذکر شده بود.

چندی پیش گزارش داده بودیم که این بار تولید مدل‌های 4G در سری P50 هواوی، بیشتر از انواع 5G خواهد بود. جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 888 4G، قدرت Huawei P50 4G را تأمین خواهد کرد، درحالیکه چیپست نسخه 5G، متفاوت خواهد بود.

درحال‌حاضر، هواوی مجاز است فقط از تراشه‌های 4G کوالکام بهره ببرد اما اجازه استفاده از تراشه‌های 5G را ندارد؛ درنتیجه می‌توان نتیجه گرفت که قیمت مدل‌های 4G با همان عملکرد نسخه 5G، پایین‌تر خواهد بود و در دسترس بودن این مدل‌ها تقریباً در هر منطقه‌ای امکان‌پذیر می‌باشد(مناطقی که 5G هنوز در آنها ارائه نشده است).

از نظر ظاهری، سری P50 هواوی طراحی‌ای مشابه سری Honor 50 خواهد داشت. همچنین پرچمداران جدید شامل مدل‌های زیر می‌باشند: P50، P50 Pro و +P50 Pro؛ درحالیکه برخی از مدل‌های دیگر مانند P50 lite edition یا نسخه جوانان بعداً عرضه می‌شوند.

در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که سری Huawei P50 در تاریخ 29 جولای معرفی شود.

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰ از نوع Ultra-High Pixels با سایز 1/1.18 اینچی خواهد بود

نظر شما راجع به استفاده شارژ ۶۶ وات در گوشی هواوی P50 که احتمالا خارج از جعبه نیز خواهد بود، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی