حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت های لنوو Yoga Tab 11 و Yoga Tab 13 رسما معرفی شدند | MWC 2021

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، لنوو

با هم دیدیم که تبلت لنوو Tab M7 و Tab M8 به همراه Lenovo Tab P11 Plus رسما معرفی شدند. لنوو اصلا نمایشگاه MWC 2021 را ساده نگرفته و ۲ تبلت دیگر هم دارد که رده بالاتر از دیگر محصولات معرفی شده هستند. باید بدانید که تبلت های لنوو Yoga Tab 11 و Yoga Tab 13 رسما معرفی شدند. این تبلت ها با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و مدیاتک Helio G90T عرضه می شوند.

تبلت های لنوو Yoga Tab 11 و Yoga Tab 13

لنوو دو تبلت از سری Yoga را با نام های لنوو Yoga Tab 11 و Yoga Tab 13 معرفی کرده است. طراحی خاص این تبلت ها می تواند جالب توجه باشد. فرم فکتوری که از ابتدا لنوو به آن ایمان داشت و تا همین حالا هم تولید می شود.

مهم ترین ویژگی را می توان پایه هر دو تبلت دانست. این ویژگی در تبلت ها می تواند یک ویژگی کاملاً مفید باشد. هر دوی آنها از قلم Lenovo Precision Pen 2 نیز پشتیبانی می کنند که در جعبه دستگاه موجود نیست.

از نظر طراحی، کاملاً شبیه به هم هستند اما Yoga Tab 13 بزرگتر است و حاشیه های نازک تری دارد. مشخصات آنها کاملاً متفاوت است، بنابراین ما در مورد موارد جداگانه صحبت خواهیم کرد.

تبلت لنوو Yoga Tab 11

تبلت لنوو Yoga Tab 11

تبلت لنوو Yoga Tab 11

همانطور که از نام لنوو Yoga Tab 11 مشخص است، نمایشگری ۱۱ اینچی دارد. این پنل از نوع LCD بوده و با رزلوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ همراه است. این یک پنل 60 هرتزی است نسبت نمایشگر آن برابر 15:9 است.

در قلب این دستگاه تراشه مدیاتک Helio G90T ارایه می شود. این دستگاه هم در دو مدل WiFi و LTE + WiFi ارائه می شود. این دستگاه دارای چهار بلندگو از برند JBL و همچنین دو میکروفون است. علاوه بر این، DSP کم مصرف (برای دریافت فرامین صوتی در حالت آماده به کار) نیز گنجانده شده است.

این دستگاه به ترتیب در 4 و 8 گیگابایت (LPDDR4X) با 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. این دستگاه همچنین دارای یک اسلات کارت microSD است، بنابراین می توانید فضای ذخیره سازی آن را افزایش دهید. در بخش نرم افزار اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض ارایه می شود.

تبلت لنوو Yoga Tab 11

تبلت لنوو Yoga Tab 11

اینجا اسکنر اثر انگشت وجود ندارد، اما تشخیص چهره ۲ بعدی از طریق دوربین سلفی آن پشتیبانی می شود.  یک باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری در این دستگاه موجود است که با استفاده از شارژ سریع سیمی ۲۰ وات می توانید آن را شارژ کنید.

یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت تبلت قرار گرفته است. برای دوربین سلفی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که البه زاویه دید آن ۹۹ درجه است و فوکس ثابت دارد.

ابعاد لنوو Yoga Tab 11 برابر 256.84 در 169.02 در 7.9-8.3 میلی متر و وزن آن 655 گرم است. این دستگاه در یک رنگ خاکستری موجود است و از مرداد ماه در دسترس خواهد بود. قیمت مدل پایه تبلت لنوو Yoga Tab 11 برابر ۳۱۹.۹۹ عنوان شده است.

گالری تصاویر تبلت Lenovo Yoga Tab 11 را می توانید اینجا ببینید:

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

Lenovo Yoga Tab 11

 

تبلت لنوو Yoga Tab 13 بدون دوربین اصلی

تبلت لنوو Yoga Tab 13

تبلت لنوو Yoga Tab 13

از نام لنوو Yoga Tab 13 مشخص است که نمایشگر ۱۳ اینچی دارد. این نمایشگر از نوع LTPS IPS بوده و رزلوشن 2160 در 1350 دارد. این نیز یک پنل 60 هرتزی است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. اسنپدراگون ۸۷۰ در قلب سخت افزاری این تبلت قراردارد در حالی که اندروید ۱۱ پیش فرض در بخش نرم افزاری حضور دارد. این تبلت می تواد به عنوان نمایشگر دوم برای محصولات دیگر استفاده شود. این به لطف پورت Micro-HDMI ممکن می شود.

این تبلت با ۸ گیگابایت رم (LPDDR5) ارائه می شود، اما شما می توانید از بین گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی انتخاب کنید. به نظر می رسد فضای ذخیره سازی آن قابل توسعه نیست. یک باتری ۱۰ هزار میلی آمپری نیز در این تبلت قرار گرفته است و از شارژ سریع سیم ۳۰ وات پشتیبانی می کند. در اینجا سه ​​میکروفون به همراه چهار بلندگو JBL گنجانده شده است.

این تبلت دوربین اصلی ندارد، اما در جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد که توسط یک سنسور TOF همراهی می شود. اسکنر اثر انگشت موجود نیست، اما از اسکن صورت پشتیبانی می کند.

ابعاد این تبلت برابر 293.35 در 203.98 در 6.2-24.9 میلی متر بوده و وزن آن 830 گرم است. این دستگاه فقط به رنگ Shadow Black ارائه شده و فروش آن در ماه جولای آغاز خواهد شد. قیمت تبلت لنوو Yoga Tab 13 برابر 679.99 دلار خواهد بود.

نظر شما درباره تبلت های سری Yoga لنوو چیست؟ سری تبلت های لنوو Pad M 2021 را بیشتر می پسندید یا سری یوگا را؟

تبلت لنوو Tab M7 و Tab M8 به همراه Lenovo Tab P11 Plus رسما معرفی شدند | MWC 2021

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

آقای عطایی اگر وقت داشتید مقالاتی برای راه های افزایش طول عمر باتری پاوربانک ها و ایرپاد ها قرار بدین .
با سپاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)