حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 با Snapdragon 870 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تبلت، لنوو

لنوو یکی از تولید کنندگان اصلی بازار تبلت‌ها است. تبلت‌های لنوو در میان کاربران بسیار شناخته شده هستند. تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6، جدیدترین محصول این کمپانی است. در ادامه، نگاهی به جزئیات این تبلت تازه وارد داریم.

مشخصات فنی و قیمت تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6

لنوو مدتی پیش سری جدیدی از تبلت‌های Xiaoxin را در چین رونمایی کرد.

 

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro و Xiaoxin Pad Plus رسماً معرفی شدند

 

گزارش جدید EqualLeaks، حاکی از رونمایی عضو جدید و قدرتمندتر این سری با نام تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 است‌. این خریداری می‌باشد. در نتیجه، اگر ساکن چین باشید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. اما مشخص نیست که شاهد عرضه جهانی آن باشیم یا خیر. به همین صورت، وارد جزئیات این تبلت می‌شویم. تبلت جدید لنوو، در بخش‌های مختلفی مانور داده است. بنابراین، همین موضع سبب می‌شود تا با یک تبلت رده بالا و جذاب مواجه باشیم. اما دقیقاً دلیل این امر چیست؟

در ابتدا، تبلت جدید لنوو مجهز به نمایشگر ١٢.۶ اینچی از نوع Super AMOLED E4 ساخت سامسونگ با وضوح ٢,۵۶٠×١,۶٠٠ است. مواردی مانند پشتیبانی از محتوای +HDR10 و دالبی ویژن، بیشینه نوری ۶٠٠ نیتی و کنتراست ١۰,٠٠٠,٠٠٠:١ در کنار رفرش ریت ١٢٠ هرتزی بخش نمایشگر این تبلت را جذاب و جذاب‌تر کرده‌اند! تبلت تازه وارد لنوو، از بدنه فلزی برخوردار است. خوشبختانه، ما شاهد پشتیبانی از قلم استایلس و کیبورد فیزیکی در این تبلت هستیم. قلب تپنده تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6، همان Snapdragon 870 است. این تراشه، مدتی پیش به عنوان نسخه اورکلاک شده Snapdragon 865 Plus رونمایی شده بود. اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس نیز به خودی نسخه‌ای اورکلاک شده از اسنپدراگون ٨۶۵ به شمار می‌رود.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

لنوو برای این تبلت، ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 را در نظر گرفته است. لنوو ذکر نکرده است که آیا در این تبلت می‌توان از کارت حافظه جانبی بهره گیری کرد یا خیر. دوربین اصلی تبلت جدید لنوو، دوگانه است و از سنسورهای ۵+١٣ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض تشکیل می‌شود. دوربین سلفی این تبلت، ٨ مگاپیکسلی است و همچنین قابلیت بازگشایی با تشخیص چهره سه بعدی نیز در آن موجود می‌باشد. لنوو به طور پیش فرض رابط کاربری ZUI 13 For Pad بر پایه اندروید ١١ را در این تبلت ارائه می‌دهد.

اسپیکر استریوی این تبلت توسط JBL کالیبره شده است و فناوری Dolby Atmos نیز توسط آن پشتیبانی می‌شود. درگاه Type-C، وای فای ۶ و بلوتوث نسخه ۵.٢، از دیگر مشخصات Xiaoxin Pad Pro 12.6 است. ظرفیت باتری غول آسای این تبلت، برابر با ١٠,۲٠٠ میلی آمپر ساعت است. منبع تغذیه این باتری غول پیکر، یک شارژر ۴۵ واتی است. به همین ترتیب، این تبلت پرچمدار با قیمت ۴,٢٩٩ یوانی (معادل ۶٧٢ دلار آمریکا) روانه بازار می‌شود.

نظر شما در مورد جدیدترین تبلت لنوو چیست؟ کدام ویژگی در Xiaoxin Pad Pro 12.6 برای شما جذاب‌تر است؟ آیا ارزش خرید آن مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

به به واقعا عالیه ارزش خرید حتی نسبت به تبلت mi pad pro زیاد هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️