حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition با بدنه‌ای با فناوری خاص رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، لنوو

روز گذشته لنوو از تبلت خود Legion Y700 Ultimate Edition با نمایشگر 8 اینچی و یک بدنه پشتی با ساختار و نقش و نگاری جذاب در چین رونمایی کرد. این تبلت اندرویدی جدید همچنین دارای ساختار شیشه ای خاص در پشت بدنه خود است که امکان تغییر رنگ را در این قسمت از دستگاه فراهم می‌کند. همانند Legion Y700، ممکن است لنوو Legion Y700 Ultimate Edition نیز در سطح جهانی در دسترس نباشد.

مدل استاندارد، Legion Y700 حدودا پنج ماه پیش در تاریخ 9 اسفند ماه 1400 در چین معرفی و عرضه شد. تبلت Legion Y700 Ultimate Edition دارای ویژگی های نسبتاً یکسانی با مدل استاندارد است. این تبلت یک دستگاه بازی عالی و به اندازه یک تبلت اندرویدی جمع و جور است.

مشخصات lenovo Legion Y700 Ultimate Edition

مشخصات تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition

تبلت گیمینگ لنوو دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ 8.8 اینچی است که از طیف رنگی DCI P3 با نرخ 100 درصد پشتیبانی می کند. رزولوشن این صفحه نمایش 2560 در 1600 پیکسل انتخاب شده است. همچنین در کنار نرخ رفرش 120 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتزی در این قسمت کافی و کامل به نظر می‌رسد.

این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 870 قدرت می گیرد و دارای طراحی بیرونی پوسته کرومی است. این دستگاه همانطور که در بالا گفتیم، دارای یک پنل شیشه ای القایی در عقب است. رنگ پشت شیشه ای در حین کار با تبلت تغییر می کند و می تواند برای گیمرها هیجان انگیز باشد. جلوه های روشنایی نور RGB نیز در طول بازی می تواند به برخی از علاقه مندان به بازی روحیه گیمینگ دهند.

تبلت لنوو Legion Y700 UE دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون است و از دکمه‌ های معمولی مانند دکمه‌ های تنظیم صدا، دکمه پاور، در کنار یک سوئیچ اختصاصی برای صفحه نظارت بر وضعیت مصرف در حالت بازی استفاده می‌کند. این تبلت دارای مکانیزم خنک کننده اختصاصی است که شامل 8500 میلی متر مربع خنک کننده VC و به طور کلی 45357 میلی متر مربع مواد جاذب گرما برای دفع حرارت است.

انرژی جدیدترین تبلت لنوو نیز توسط یک باتری بزرگ 6550 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. در بخش رابط کاربری نیز لنوو Legion Y700 Ultimate Edition با رابط ZUI 13 کار می کند. این دستگاه همچنین از ویژگی تقسیم صفحه نمایش هوشمند پشتیبانی می کند که امکان بهبود انجام چند کار به صورت همزمان را نیز فراهم می کند. در قسمت پشتی بدنه Legion Y700 Ultimate Edition دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی با فلش LED است. در حالی که در جلوی این تبلت یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition با بدنه‌ای با فناوری خاص

رنگ های تبلت لنوو Legion Y700 UE با بدنه‌ای با فناوری خاص

قیمت و دسترسی

اکنون سه نسخه از این مدل در چین وجود دارد. در حالی که متاسفانه این تبلت ها در سطح جهانی در دسترس نیستند. با این حال لنوو در مورد افزایش در دسترس بودن تبلت های خانواده Legion Y700 در سایر نقاط جهان سکوت کرده است.

منبع می‌گوید لنوو Legion Y700 Ultimate Edition در چین 3699 یوان قیمت دارد که معادل 549 دلار محسوب می شود اما در روز های اخیر با قیمت تخفیفی 3299 یوان (489 دلار) عرضه می شود.

لنوو برای این تبلت خاص دو گزینه رنگی در نظر گرفته است: سفید یخی و آبی درخشان.

 

تبلت لنوو Legion Y700 UE را می‌پسندید؟ مشخصات آن را به نسبت قیمت چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری