حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان لنوو Tab M9 با نمایشگر ۹ اینچی رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، لنوو

لنوو از تبلتی جدید رونمایی کرده که بین Tab M8 و Tab M10 جای می‌گیرد. این مدل جدید تبلت ارزان لنوو با نام Lenovo Tab M9 عرضه می شود و درست حدس زدید! دارای صفحه نمایش 9 اینچی است. این تبلت که به ادعای لنوو برای کودکان هم بهینه شده است، در نمایشگاه CES 2023 عرضه خواهد شد، اما عجله ای برای عرضه به بازار وجود ندارد زیرا حوالی بهار ۱۴۰۲ عرضه می شود. قیمت مدل پایه تبلت ارزان لنوو Tab M9 از 140 دلار شروع خواهد شد.

تبلت ارزان لنوو Tab M9

تبلت لنوو تب ام ۹ دارای یک صفحه نمایش LCD در اندازه 9 اینچی، با وضوح HD+ یا 1340 در 800 پیکسل، نسبت تصویر 15:9، حداکثر روشنایی تا 400 نیت و پوشش 60 درصدی فضای رنگی NTSC است.

یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی برای باز کردن قفل با چهره دارید که جای خالی حسگراثرانگشت را پر می‌کند. در پشت یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

لنوو Tab M9

لنوو Tab M9

لنوو Tab M9 دارای گواهینامه پخش محتوای HD از نتفلیکس است و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی آن وعده می دهد که تا 13 ساعت پخش ویدیو را ارائه کند. تجربه صوتی توسط بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos بهبود یافته است. وصل کردن هدفون به جک 3.5 میلی متری نیز ممکن است.

در قلب این تبلت اقتصادی تراشه مدیاتک Helio G80 فرار گرفته که دارای پردازنده مرکزی یا CPU مجهز به ۲ هسته Cortex-A75 در فرکانس 2.0GHz و ۶ هسته Cortex-A55 در فرکانس 1.8GHz است. در بخش گرافیکی پردازنده گرافیکی GPU Mali-G52 MC2 قادر به انجام بازی های سبک نیز می باشد.

مدل پایه به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، اما گزینه های 4/64 گیگابایتی و 4/128 گیگابایتی نیز وجود دارد. همچنین یک اسلات microSD برای حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافی وجود دارد.

مدل پایه دارای Wi-Fi 5 (ac) و بلوتوث 5.1 و GPS نیز می باشد. با این حال، یک مدل 4G نیز برای اتصال در حال حرکت در دسترس خواهد بود. پورت USB-C با شارژر 10 واتی این تبلت را شارژ خواهد کرد.

لنوو یک قاب محافظ سیلیکونی ساده و یک قاب با پایه پایه داخلی ارائه خواهد کرد. تب M9 با اندروید 12 و همچنین چندین برنامه از پیش نصب شده ارائه می شود: Google Kids Space، YouTube Kids، Netflix و موارد دیگر.

نظر شما درباره تبلت اقتصادی جدید Lenovo چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)